dnes som si vsimol,ze klbove karosy do kie maju v predu aj po stranach vozidla modre tabulky.Podla toho co som videl,tak linky 1,2A,2B,3.Ludi v nich bolo vela,najviac tusim to bola linka 2A,ludia stali az na schodoch.Ak sa chcete pozriet,tak kazdy den je odvoz ludi z aut.nast.7:30.
klbovy tr.207 sa uz vratil z Rosera,dostal nove predne celo,po osadeni pred.displeja,oznacovacov cest.listkov,skus.jazdach sa v priebehu marca zaradi do premavky
Juraj: Prečo aj Žilina nekúpi nejaké kusy trolejbusov s pomocným dieselelektrickým pohonom? Určite by sa zišli na L2.... Ak sa to tu už preberalo, tak sorry za neaktuálnosť otázky....
Linky 351 a 352 neboli experimentalne, ale platene mestskou castou, takze boli zrusene nie pre nevyuzitie, ale preto, ze mestska cast ich odmietla platit. V trase linky 351 dnes jazdi narvata 22 a v trase 352 su navrhovane trolejbusy s pomocnym dieselelektrickym pohonom (akurat kedze sa zistilo, ze sa nakupilo malo vozidiel, tak z toho nic nebude ).
Ja by som len doplnil bratislavské linky 126 (Krematórium - Hlavná stanica), 351 (Dúbravka - Kramáre), 352 (Dlhé diely - Nový most), 99 (Antolská - Jarovce) alebo aj súčasná 28 (DNV - Devín - Nový most). Avšak ani jedna z nich nepreukázala svoju životaschopnosť.
"To sme však ešte nespomenuli, že štyrikrát cestoval tam a späť trolejbusom a po novom musel dvakrát prestupovať. A keďže má ako ZŤP občan od DPMŽ jeden korunový lístok na deň, musel využiť inú alternatívu, teda 7-korunový lístok pre dôchodcu. Tieto však platia iba v čase mimo 13. - 17. hodiny, takže prišiel na rad lístok v hodnote osem korún. Práve v tejto dobe totiž - okrem dopoludnia, vybavíte na úradoch najviac. "
To je nejaka kravina, nie? To ten dotycny asi zle pochopil - vsak za den moze cestovat aj 20x, obmedzene je to len 90 jazdami na 3 mesiace. Ci nie?
Dnes som siel v novsom trolejbuse, nie vsak uplne novom, a zarazila ma jedna vec. A to zhrdzavene uchyty sedadiel. Ostatne diely nech. Ale myslim ze toto je prilis chulostiva cast vozidla na to aby nebola udrziavana. Myslim, ze takmer urcite by sa dane sedadlo aj pri mensej kolizii odtrhlo. Juraj, mal by si s tim nieco robit ak potom nechces znasat nasledky.
V martinskej MHD sa v rannej špičke dňa 16.3. uskutoční dopravný prieskum. Zisťovať sa bude, odkiaľ kam koľko ľudí cestuje. Údaje by mali bzť podkladom pre vypracovanie nového linkového vedenia.
Neviem, ci myslime to iste miesto, ale ak myslis predny dolny roh autobusu, tak to je dost citlive miesto na Citybusoch. Staci namrznuta hromadka snehu, do ktorej autobus zabori nos, a hned su plasty ulomene. Aj presovske Citybusy to uz mnohe mali. Da sa to opravit.
Podľa dostupných údajov, takto:
Košice - 1.5.1950
Žilina - 28.10.1949
Poprad - 1.7.1949
Trenčín nemám k dispozícii. Keby si chcel, mám ešte Banskú Bystricu, Martin, Nitru, Piešťany a Trnavu.
Papyr