Reply on: Jakub #7234:
1/ Ak sa niekto citi byt nadradenym systemom /zeleznica/ a mal by zaujem, aby sa mu podradene systemy /MHD/ podriadovali, mala by byt koordinacia a spolupraca. A nie robit mrtveho chrobaka a potom hundrat, ze sa ti "dole" neprisposobuju. Spokojni cestujuci zeleznice nekoncia svoju cestu na stanici v Ziline, ale v Bytcici, na Solinkach, v Divinke i Lietave. Tak im aspon poslem email: Odo dna XY mame grafikon taky a taky a aby ste aj vy na MHD i primesteskej SAD v predstihu mohli pripravovat na prisposobenie nam aj zmenu vaseho grafikonu, zasielame vam v prilohe CP bla bla bla...2/ Uz som to tu raz pisal. Linky 50 a 51 robi na striedacku len JEDEN nocny autobus. Ak sa vlakom prisposobi CP L50, nie je mozne ten isty jeden autobus mat v rovnakom case prisposobeny na L51. A naopak. Ak na Vlcincoch, Solinkach, Boriku a Hlinach je 5x viac ludi ako na Hajiku, tak sa prioritne prisposobuje L50 a nie L51.
simkoslav
Súhlasím s tvojím variantom špičky, mohla by byť napríklad takáto:
sedlo: 5:00 - 5:30, ranná špička 5:30 - 8:00 (s odchodom posledných špičkových spojov zo sídlisk o 8:00). Popoludňajšia špička by mala začínať už o 13:30 (žiaci) a končiť okolo 16:00. Medzi 8:00 a 8:30 a 16:00 - 18:00 by sa hodilo také niečo "medzi", lebo vtedy ešte cestuje dosť ľudí z práce.
Zdá sa, že čím ďalej, tým sa pracuje kratšie... ?
DP asi skracuje špičku preto, aby vyšli vodičom prestávky a "špičkári" mohli ísť skôr domov, hoci chodiť 2x denne do roboty ?