Reply on: Jakub #7234:
1/ Ak sa niekto citi byt nadradenym systemom /zeleznica/ a mal by zaujem, aby sa mu podradene systemy /MHD/ podriadovali, mala by byt koordinacia a spolupraca. A nie robit mrtveho chrobaka a potom hundrat, ze sa ti "dole" neprisposobuju. Spokojni cestujuci zeleznice nekoncia svoju cestu na stanici v Ziline, ale v Bytcici, na Solinkach, v Divinke i Lietave. Tak im aspon poslem email: Odo dna XY mame grafikon taky a taky a aby ste aj vy na MHD i primesteskej SAD v predstihu mohli pripravovat na prisposobenie nam aj zmenu vaseho grafikonu, zasielame vam v prilohe CP bla bla bla...2/ Uz som to tu raz pisal. Linky 50 a 51 robi na striedacku len JEDEN nocny autobus. Ak sa vlakom prisposobi CP L50, nie je mozne ten isty jeden autobus mat v rovnakom case prisposobeny na L51. A naopak. Ak na Vlcincoch, Solinkach, Boriku a Hlinach je 5x viac ludi ako na Hajiku, tak sa prioritne prisposobuje L50 a nie L51.
skarpo
Linka 4
L4 je vyťažená na klasickom (pôvodnom) ramene Vlčince-Košická-centrum. Po vyprázdnení na zastávkach žst, Hurbanova a polícia jazdí ďalej minimálne obsadená. Cestujúci ju proste nepoužívajú na dopravu z centra na Vlčince.
Linka 14
L14 je vyťažená na klasickom ramene Vlčince-Vysokoškolákov-nemocnica-Štúrovo námestie. Minimum cestujúcich z Vlčiniec ju používa na cestu k žst. Ale pri prechádzaní zastávkami polícia, Hurbanova a samozrejme žst už naberá cestujúcich smerom na Vlčince. Je teda rovnomerne zaťažená v celej trase, na zastávkach mestského okruhu dochádza k výmene cestujúcich.