Dnes som po dlhom case opat cestoval MHDeckou v ZA. Kedze CP L 17 je velmi biedny, rozhodol som sa prejst po meste a sadnut na L 5. Tie medzery v grafikone su strasne! Ziadna kzvadlova doprava, niektore odchody sa nedaju ani zapamat. A zo Soliniek na Vlcince sme sli traja, vratane vodica.
Tiez som bol zhrozeny z grafikonu L 16.
Mali bz dat radsej menej liniek, ale rozumne premavajucich, tak ako to bolo donedavna.
Tiez som bol zhrozeny z grafikonu L 16.
Mali bz dat radsej menej liniek, ale rozumne premavajucich, tak ako to bolo donedavna.
bigmac
v cesku to uz dost dlho a bez problemov funguje, nazyva sa to s-provoz.
namiesto nezmyselneho rusenia trati mohlo byt taketo opatrenie. naco je pri samostatne iducom motorovom voze vlakveduci? to mi pripada tak, akoby bol rusnovodic nesvojpravny... jeden je tam nadbytocny, alebo sa mylim? na co je predpis zsr d3? v sucasnom zneni na prd, pretoze nic nezjednodusuje, ale naopak komplikuje. ked dokaze vodic sad zabezpecit kompletnu obsluhu autobusu, tak nevidim jediny rozumny argument, preco by to neslo u zeleznice. len treba prestat s tou nezmyselnou prezamestnanostou a zlou organizaciou a delbou prace jedneho cloveka medzi piatich ludi.