Reply on: Peter K #6935:
Intervaly na jednotlivých linkách už v tejto diskusii raz odzneli v príspevku #5807. Na väčšine liniek mal byť interval v špičke 10 a v sedle 20 min. Len L6 a 16 sa mali skladať v špičke do spoločného 6min. int. tuším nejakým nepravidelným spôsobom. Ešte netreba zabudnúť na to, že pôvodný návrh nepočítal s L7, takže to môže intervaly na zvyšných linkách ovplyvniť, pravdepodobne ale len L6 a 16.Ak sa nič v pôvodnom návrhu nezmenilo, mne osobne dosť veľkú hrôzu naháňajú tie dosť dlhé intervaly. Keď si zoberiem, koľko trolejbusov sa dnes valí po Sv. Cyrila a Metoda a že po novom tam v jednom smere prejde jeden jediný trolejbus za celých 10 min., i to len v špičke, tak mi to pripradá celkom drsné...
Už sme to tu preberali - najofackanejšie ostanú Sv. Cyrila a Metoda s Predmestskou a Hliny. Mám reálnu obavu, že pre veľkú časť cestujúcich NKTD vyznie nielen ako okamžité zdraženie dopravy, ale aj súčasné jej obmedzenie.
Netvrdím, že sa nemôžem mýliť, ba práve naopak... v prípade NKTD by som sa veľmi rád mýlil.
skarpo
Sv. Cyrila a Metoda :
1.) zatáčanie L14 na zastávku Sv. Cyrila a Metoda musí byť samozrejmosťou !! Na to snáď príde aj DPMŽ bez toho, aby si prečítali toto fórum.
2.) L4 nemusí mať interval 10/20 ! Vhodný interval môže byť 8/12 alebo 10/10.
3.) Keď mohla byť doplnená do systému L7, tak L16 môže byť vedená v trase Hájik-polícia-žst-Predmestská-Vlčince a doplniť L4 na ramene Predmestská-Sv. Cyrila a Metoda namiesto krúženia po mestskom okruhu.
Hliny :
L2 + L7 + L13 vytvárajú (podľa mňa) dostatočnú prepravnú ponuku v špičke. V súvislosti s NKVD je potrebné zaviesť L2 ako celodennú so zreteľom na to, že je to budúca trolejbusová linka. Interval na začiatku napr. 20/30. Okrem toho posilní táto linka na ramene nemocnica-Vlčince linku 14.