Začal som pripravovať žilinský katalóg vozidiel. Pre nedostatok kompletných informácií zatiaľ len trolejbusy. Preto vyzývam všetkých, ktorí majú čím pomôcť, nech pomôžu či už cez fórum alebo mailom.
K trolejbusom by som rád:
- presné typové označenia Škoda 1x Tr xx/7
- výrobné čísla
- nehody (dátum + stručný popis)
- reklamy (názov + odkedy + dokedy)
- domovské linky (len súčasné, históriu jedine keby si niekto viedol ozaj precíznu evidenciu)
Za všetky informácie už vopred ďakujem.
K trolejbusom by som rád:
- presné typové označenia Škoda 1x Tr xx/7
- výrobné čísla
- nehody (dátum + stručný popis)
- reklamy (názov + odkedy + dokedy)
- domovské linky (len súčasné, históriu jedine keby si niekto viedol ozaj precíznu evidenciu)
Za všetky informácie už vopred ďakujem.
galiyosha
Ad neprestupna tarifa: Tak, ako sa vacsina zhodneme, ze Ikarusy 28x patria do minuleho storocia, tak sa ja osobne domnievam, ze tam istam patri aj neprestupna tarifa. Nenarazam tak ani na neexistenciu predplatnych cestovnych listok v pravom slova zmysle (nech si Zilina prichadza o cast cestujucich vdaka chybajucemu motivacnemu faktoru -- ja by som za takych podmienok jazdil IGK -- a tym padom aj o cast trzieb, je to jej vec), nechapem vsak, preco su neprestupne jednorazove cestovne listky. Ved by predsa nemal byt ziaden problem stanovit platnost listkov na povedzme 10 (sucasny jednopasmovy) a 40 minut (sucasny dvojpasmovy). Mohli by sa tym porusit 2/3 trolejbusovych liniek, zaviest krasna intervalova doprava...
Myslim (alebo skor dufam), ze vyvoj k tomu Zilinu skor ci neskor dotlaci. Sucasna prehustena siet liniek typu odvsadial-vsade-ale-len-kazdu-neparnu-stredu-v-mesiaci (ako s oblubou vravi laminatka) je jednoducho priserna a dlhodobo neudrzatelna.
Tak ma napadlo, ci skutocnym dovodom sucasnych absurdnych cestovnych poriadkov nie je prave snaha presvedcit mesto o nevhodnosti sucasneho tarifneho systemu?