Reply on: Vlado #6608:
Ad 1): Cestujúci sa skorším dobitím karty dopúšťa zneužitaia tarify, Keďže KAŽDÁ jazda cestujúceho vytvára stratu, čo je exaktne vypočítané a doložené údajmi z palubných počítačov, uvedomelý cestujúci by nemal cestovať viac, ako príslušných 80 alebo 250 jázd za príslušné časové obdobie. Tieto jazdy mu totiž dotuje mesto Žilina z vlastných zdrojov. Tieto cesty by sa mail využívať výhradne do práce, z práce, k lekárovi, na úrady a podobne. Ak niekto cestuje viac, cestuje za zábavou a prpĺňa vozidlá, mal by platiť plné ekonomické cestovné.
Ad 2): Nebolo by spravodlivé, keby sociálne slabší občania, ktorí si nemôžu dovoliť zaplatiť 250 jázd naraz, boli znevýhodňovaní oproti zbohatlíkom. Preto je aj cestovné na neobmedztenom cestovnom lístku vypočítané tak, aby pri nepretržitom jazdení od rána do večera vyšla na 6,- Sk.
Ad 3): Revízorka bude prepustená, lebo sa chová podlo a neslovensky.
PIT
Pre porovnanie:
v Prešove stojí mesačný CL 410 Sk, resp. štvrťročný 1060 Sk - http://www.imhd.sk/po/index.php?w=392b3433292c1f252e362f34332523ef2f262e29
a v Košiciach 390 Sk, resp. štvrťročný 1070 Sk - http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=3433292c34332523ef2b33ef2f262e29
čo sú neporovnateľne nižšie ceny, ako chce ponúkať DPMŽ. Pritom podľa mňa cena mesačného predplatného CL od 500 Sk vyššie je úplným žartom, nad ktorým možno len horko zaplakať.
Dopravní podnik hl. města Prahy ponúka mesačný predplatný CL po tohtoročnom zvýšení za 460 Kč a štvrťročný za 1260 Kč a to ešte ponúka pre cestujúceho výkony na neporovnateľne väčšie vzdialenosti, ako naše smiešne "veľké" mestá, ako Žilina, či Banská Bystrica. Je smutné, že po BB nastupuje túto cestu aj Žilina...