Dnes som sa zucastnil "Diskusneho fora ZSSK". Okrem ineho tam bola spominana doprava do zavodu KIA. Korejci sa vraj odmietaju o doprave zamestnancov bavit. ZSSK by najradsej vozila specialne vlaky po vlecke a ked to nepojde, tak nejake autobusy z Varina. Sucasnu zastavku Teplicka vraj nemozu posunut, lebo medzi tratou a zavodom bude 4-prudova cesta, co by vraj nebolo bezpecne (a co tak podchod?). DPMZ vraj navrhuje nejaku linku, ale len k hypertescu.
Papľuh
Ad 1): Cestujúci sa skorším dobitím karty dopúšťa zneužitaia tarify, Keďže KAŽDÁ jazda cestujúceho vytvára stratu, čo je exaktne vypočítané a doložené údajmi z palubných počítačov, uvedomelý cestujúci by nemal cestovať viac, ako príslušných 80 alebo 250 jázd za príslušné časové obdobie. Tieto jazdy mu totiž dotuje mesto Žilina z vlastných zdrojov. Tieto cesty by sa mail využívať výhradne do práce, z práce, k lekárovi, na úrady a podobne. Ak niekto cestuje viac, cestuje za zábavou a prpĺňa vozidlá, mal by platiť plné ekonomické cestovné.
Ad 2): Nebolo by spravodlivé, keby sociálne slabší občania, ktorí si nemôžu dovoliť zaplatiť 250 jázd naraz, boli znevýhodňovaní oproti zbohatlíkom. Preto je aj cestovné na neobmedztenom cestovnom lístku vypočítané tak, aby pri nepretržitom jazdení od rána do večera vyšla na 6,- Sk.
Ad 3): Revízorka bude prepustená, lebo sa chová podlo a neslovensky.