Reply on: Jozef #6512:
Boze co to je za architekta, ked si nevie spocitat navratnost pevnych investicii... a ze ta bude dlhodoba, az za desatrocia... a ze zrusenim trolejbusov teraz by akoby vyhodil tu miliardu (uz vynalozenu) do luftu... Zvracat sa mi chce z takych ludi.
Jozef
Zavedené ako ekologická mestská doprava za takmer miliardu korún boli krajne neekonomické, pretože vyžadovali vysoké zriaďovacie náklady a pritom sú ako kvapka v mori dopravnej záťaže mesta. Už teraz sa totiž na viacerých miestach prekračujú až desaťkrát limity kysličníka uhličitého. Odporúčam poslancom, aby si pozreli vo Viedni ekologické autobusy na stlačený plyn, ktoré si tam zaviedli za omnoho nižších nákladov a nemuseli si ani zadrôtovať a zastĺpovať ulice.
Pozn.: Ak uvidíte v Historickom kalendári začiatkom decembra podobný článok od toho istého autora, nepôjde o omyl, ale bude to článok z roku 2002 v predvečer komunálnych volieb.
Nezostala v suchu ani komunikácia a nová trolejbusová trať medzi Solinkami a Vlčincami.
... Napriek tomu mesto si túto cestu za 120 miliónov korún diletantsky zrealizovalo a už k nej aj povoľuje zástavbu...
Pre žilinské letisko sa ušla len jedna veta: Je neuskutočniteľnou chimérou pre krátkosť ranveí a neekonomické využívanie doterajších lietadiel s najlepšími, a preto aj najdrahšími pilotmi.