TAK SA NÁM TO ZAČÍNA... aj takto by sa dala ohodnotiť doprava smerom na Kamennú dnes ráno...
okrem uzavretého žel. priecestia pod Váhostavom z dôvodu stavebných prác, ktoré sú súčasťou výstavby diaľničného privádzača bolo od včera večera uzavreté aj priecestie pri bývalom útvare CO. Celá doprava sa tak preniesla na priecestie v Bytčici, kde sa tvoria rozsiahle kolóny. Prejazdná doba medzi zastávkami BY- Na Stanicu a BY - Pažite je cca. 5-10 min. V križovatke sa tvoria kolóny zo všetkých smerov.
Niekoľko vodičov zchaosilo aj na križovatke na Bánovskej ceste, kde si na poslednú chvíľu všimli značenie uzávierky a tak zablokovali dopravu v križovatke.
okrem uzavretého žel. priecestia pod Váhostavom z dôvodu stavebných prác, ktoré sú súčasťou výstavby diaľničného privádzača bolo od včera večera uzavreté aj priecestie pri bývalom útvare CO. Celá doprava sa tak preniesla na priecestie v Bytčici, kde sa tvoria rozsiahle kolóny. Prejazdná doba medzi zastávkami BY- Na Stanicu a BY - Pažite je cca. 5-10 min. V križovatke sa tvoria kolóny zo všetkých smerov.
Niekoľko vodičov zchaosilo aj na križovatke na Bánovskej ceste, kde si na poslednú chvíľu všimli značenie uzávierky a tak zablokovali dopravu v križovatke.
Jakub
Viem, ze si pred casom zacal taky "serial na pokracovanie", kde si zacal vysvetlovat jednotlive tarifne systemy, co som naozaj privital, lebo mi to rozsirilo obzor, ale doteraz mi tam chyba to najdolezitejsie - preco sa v Ziline vybral taky system aky je (a to este len bude iny) v porovnanim s inymi MHD.
To su dve vecim, ktore by som sa rad dozvedel. Nic ine za tym nehladaj. Tvoje prispievanie sem si velmi vazim, len ma zarazilo, ze o tychto dvoch okruhoch toho z tvojej strany nikdy nebolo povedane vela. To je vsetko.
Jo a k tym propagandistom - ano mas pravdu, niekto napise do novin informativny clanok a hned je oznaceny za pisalka, co si obtrel papulu.