Reply on: Juraj #6201:
Cize podla tohto vypoctu je Surdok oblastou s najluxusnejsim intervalom na Slovensku. Sice to tam jazdi len 4x za pracovny den, ale zato ta oblast ma desat domov ? Re #6197 Jozef: ZRIDS je skutocne len parodia. Podobne ako BID a KIDS, ktore, ako vsetci az na vynimky vieme, vznikli este pred ZRIDS. Skutocne integrovany dopravny system na Slovensku neexistuje, za tym treba odist do CR alebo germanofonnych krajin. Myslim, ze k Ziline je najblizsi riadne fungujuci integrovany system ostravsky ODIS.
Re #6190, #6181 Jakub: Ano, ano, plny suhlas! Len sa skutocne cudujem, ze v Ziline sa nasiel miestny obyvatel, ktory je schopny racionalneho nahladu na vlastne mesto a nepodlieha propagande MsU, SNS, DPMZ ani Jozefa.
Re #6184 Miro: Suhlas.
Re #6182 zoZa: zaujimave citanie. Cize ide o to, vytrieskat z nich aspon pokuty, ked uz im musime dat zlavu, hajzlom jednym chorym.
Re #6180 Jakub: "A preco sa vobec zodpovedni vzdy urazia, ked sa spomenie Presov a tarifa? Preco tieto dve veci su tabu, o ktorych sa nesmie hovorit? Uz som sa na to viackrat pytal, ale doteraz som odpoved nedostal (a to sa tento web cita v DPMZ kazdy den). Potom mi z toho vyplyva jediny zaver a to, ze zo strany DPMZ neexistuje adekvatna argumentacia."
A co cakas, ze vstane Juraj a povie: V Presove maju lepsiu MHD, pretoze ju riadia inak a lepsie, ako ja? Cakas, ze sa niekto z DPMZ pochvali skoro tretinovym ubytkom cestujucich v tomto storoci? Alebo hodinovym intervalom na trolejbusovych linkach? Alebo genialnym napadom zaviest naprosto nepredajny mesacnik za tisicku, co je 2x tolko ako v Prahe? Alebo prestupnymi, rozumej dvojjazdovymi listkami za dvacku? Nie, chvalit sa budu zavadzanim trolejbusov do dalsich a dalsich stvrti a pripadne nakupom NP autobusov. Cize tym, cim sa da chvalit. A ak je nieco zle, tak to prekrutia tak, aby sa s tym chvalit dalo - nasa tarifa je najspravodlivejsia - alebo sa zastitia autoritou "odbornikov" zo Zilinskej univerzity, ktora pokial viem, okrem linkoveho vedenia AVTD (ktore sa uz tiez nedodrziava) nevymyslela pre zilinsku MHD nic prospesne.
Re #6179 Miro: Tak ak suhlasis ze sa s nimi spolocnost ma podelit, tak preco preferujes stat pred mestom? Chori ludia su rovnako obcanmi statu ako aj mesta. Ked im da zlavu stat (prostrednictvom socialky alebo zdravotnej poistovne) a ked im da zlavu mesto (prostrednictvom DP), tak aky je v tom rozdiel? V oboch pripadoch sa nejaka komunita rozhodla kompenzovat postihnutie svojim clenom.
Jozef
Mne vysvetľovať nemusíš či integrovaný dopravný systém v Žiline je alebo nie je, prípadne či to je paródia na žilinský spôsob. Ak sa ti ŽRIDS nepozdáva a podľa tvojho názoru *je len akasi uboha parodia, samozrejme na zilinsky sposob* môžeš sa obrátiť na zástupcov, ktorí 7. novembra 2003 podpísali Zmluvu o vytvorení, prevádzke a rozvoji regionálneho dopravného systému. Zmluvu podpísali napr. Ing. George Trabelssie, predseda predstavenstva, koordinátor projektu, za SAD, a. s., Žilina, Ing. Pavol Kužma generálny riaditeľ Železničnej spoločnosť, a. s., Ing. Peter Pobeha, predseda predstavenstva SAD a.s. Žilina, riaditeľ DPMŽ, a.s., za Žilinskú univerzitu v Žiline, prof. Ing. Ján Bujňák, CSc., rektor a ďalší. Do Historického kalendára som uviedol udalosť, ktorá bola 7.11.2003.
*(Za) Po druhe, nechapem, kde sa zobrala teza, ze MY V ZILINE sme ho zaviedli ako prvi na Slovensku*. Túto informáciu som si nevycucal z prsta, ani mi ju nedal *ten Najvyssi a Najslovenskejsi*, ale ju mám z dennej tlače. Škoda, že si veľkohubo neprotestoval v roku 2004, keď o spustení ŽRIDS informovala denná tlač a iné masmédia. Ak mi hodnoverne doložíš, že IDS nebol prvý na Slovensku, tak ochotne slovíčko *prvý* z Historického kalendára vypustím.
*Podobne ako sa zvykne mystifikovat nova zastavka Zilina-Solinky, vraj je to jedina nova zastavka po revolucii (a zabuda sa na Zbynov)* V Historickom kalendári je napísané o zastávke Žilina-Solinky, že sa k nej buduje popod privádzač podchod. Nič viac a nič menej. Ak ju niekto mystifikuje a píše že je jediná a podobne, obráť sa prosím na neho a mňa do toho nezaťahuj.