Reply on: Jozef #6159:
Tak som sa teraz dostal k tej Zilinskej pravde a naozaj neviem, na zaklade coho usudzujes, ze "Samozrejme už v 1. vydaní si pisálek z Pravdy obtrel papuľu ohľadom zliav pre ŤZP v Žiline". Nenasiel som tam ziadne utoky voci DPMZ ani mestu. To chces povedat, ze ked si niekto dovoli napisat nieco o Ziline bez vychvalovania a pchania sa do zadku tomu Najvacsiemu Slovakovi, ze si "obtrie papulu"? Jo holt su aj ine media ako Zilinsky vecernik... Clanok som v elektronickej podobe nenasiel, ale sudny citatel si nazor urobi sam.BTW taketo vyrazivo "pisalek z Pravdy si obtrel papulu" je uplne ako vystrihnute z propagandistickej tlace z 50. a nasledne 90. rokov...
Jozef
Tá ulica je po celej dĺžke Martina Rázusa až po Priemyselnú pri DP, ale vedľajšia ulica je Tichá. O tom premostení sme niekedy diskutovali, aby bolo aspoň v polovičnom profile. Myslím si, že toto by nič nevyriešilo, lebo výstavba mesta sa bude uberať západným smerom, a preto bude nutné postaviť plnohodnotnú komunikáciu bez ohľadu na pár rodinných domov. Výjazd a vjazd zo štvorprúdovky môže byť zrušený a L27, L29 a L31 môžu byť presmerované cez nový most. Pri dopravných stavbách sa nevypláca lacné riešenie, lebo o pár rokov sa potom k týmto nedorobkom musia druhé generácie vracať. Ak sa nemýlim, štvorprúdovka sa tam začala stavať možno v roko 1975 a po 30 rokoch sa musí spraviť potrebné premostenie, ktoré malo byť urobené už vtedy. Určite sa niekedy prerobí aj križovatka Košická na mimoúrovňovu. Nebude mysliteľné v budúcnosti, aby po Rajeckej ceste premávali kamióny z D1 od Košíc (Lietavská Lúčka) do Ostravy a Poľska. Veď kto pôjde z Košíc až do Hričova, aby sa vracal naspäť po D3 do Česka alebo Poľska, keď to má cez Žilinu blízko? Myslíš si, že ďalšie generácie budú trpieť, aby v intraviláne prechádzala diaľničná osobná a kamionová doprava?