K linkovému vedeniu, ktoré uviedol Juraj,mám také 3 osobné pripomienky:
1.) nebolo uvedené,akými vozidlami bude konkrétna linka obsluhovaná(sólo či kĺbové),predpokladám vzhľadom na vozidlový park vačšina asi kĺbovými trolejbusmi.Až potom sa môžeme baviť o ponúknutej kapacite v konkrétnom smere.
2.) Ak vychádzam z veľmi kvalitne obslúženého ramena Hájik-centrum (6-min preložený interval v špičke),tak ramená Vlčince-centrum sú poddimenzované. Len uvediem pre neznalých orientačne počty obyvateľov: Hájik+Závodie(7000+2000)cca 9000, Solinky+Hliny (15000+15000) cca 30000, ale časť Hlín prakticky splynula s centrom, Vlčince 30000.
Alebo je rameno z Hájika tak silne využité oproti najväčšiemu sídlisku Vlčince ?
3.) Súhlas s Vladimírom ohľadom poklesu kapacity na ramene Vlčince-Košická-Predmestská, čo súvisí s poznámkou 2
1.) nebolo uvedené,akými vozidlami bude konkrétna linka obsluhovaná(sólo či kĺbové),predpokladám vzhľadom na vozidlový park vačšina asi kĺbovými trolejbusmi.Až potom sa môžeme baviť o ponúknutej kapacite v konkrétnom smere.
2.) Ak vychádzam z veľmi kvalitne obslúženého ramena Hájik-centrum (6-min preložený interval v špičke),tak ramená Vlčince-centrum sú poddimenzované. Len uvediem pre neznalých orientačne počty obyvateľov: Hájik+Závodie(7000+2000)cca 9000, Solinky+Hliny (15000+15000) cca 30000, ale časť Hlín prakticky splynula s centrom, Vlčince 30000.
Alebo je rameno z Hájika tak silne využité oproti najväčšiemu sídlisku Vlčince ?
3.) Súhlas s Vladimírom ohľadom poklesu kapacity na ramene Vlčince-Košická-Predmestská, čo súvisí s poznámkou 2
galiyosha
Re #5858 Juraj: Hm, podľa toho, aké návrhy vychádzajúce priamo z auditu boli publikované v Bratislave, dovolím si tvrdiť, že súčasné petržalské linkové vedenie tvoril niekto iný. Z tých návrhov som mal totižto pocit, že boli robené asi tak, ako hodnotenia a návrhy SZKV/Dromologa -- spoza mapy, prípadne po jednodňovom prevezení sa mestom...
Každopádne ako Petržalčan musím povedať, že vo veľa prípadoch sa cestovanie skutočne zhoršilo. Je mi ale jasné, že v súčasnej situácii sa nedalo inak a lepšie.
Zásadný rozdiel medzi Petržalkou a Žilinou je však v tom, že pri veľkosti Petržalky aj pri systéme odvšadiaľ všade jazdili linky stále pomerne často a v intervaloch, a to najmä v špičke. To sa o súčasnom linkovom vedení v Žiline nedá povedať. Trúfam si preto predpovedať, že žilinská verejnosť to zoberie s pochopením a chválou.