Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vlado #5203:
áno! máte pravdu, je to môj šéf...
Reply on: kubik #5228:
aj ja ?
Reply on: Miro #5219:
Diki,rad by som ju videl. ?
Reply on: Fred #5225:
Odkaz schemu useku az po Bytcicu je v predchadzajucich prispevkoch. Je na stranke www.mestskadoprava.sk v zilinskom fore. Z tohoto fora bol aj opajcnuty moj obrazok krizovatky pri Vahostave.
pridte sa pozriet na vystavu na kolajniciach... http://dop.slovakrail.sk/info_salgado.html
Nacrtok krizovatky je tu: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=232 Nemate niekto nacrtok celeho privadzaca? Alebo aspon od Selezianov po Bytcicu. Krizovatka smer Metro bude zrejme dolezita z hladiska napojenia na Raj. cestu...
Reply on: Jozef #5221:
Možno som to napísal trošku prekombinovane, chcel som len použiť Jurajov argument na obhajobu toho, že tam nie je odbočovací pruh od Rajca na ten kruháčik. Podľa mňa sa dá tak isto argumentovať, že tam potom netreba ani pripájací pruh na smer k Rondlu, pretože do tohto smeru sa dá dostať (a predpokladám, že sa aj bude dať dostať) pri Saleziánoch. Potom by tam ani pri súčasnom riešení nemusel byť ten nešťastný kruháčik, stačila by tam namiesto neho križovatka tvaru T, kde by priebežnou a hlavnou cestou bol smer Hlinská - Obvodová popod ten most.
Reply on: Jozef #5221:
Tá stavba ešte nie je natoľko rozostavaná, aby sa to nedalo upraviť. Myslím si dokonca, že aj po dokončení nebude technický problém prerobiť to podľa môjho nápadu. S mostom by sa vôbec nehýbalo. Možno, že až našich potomkov prestane baviť otĺkať si hlavy v trolejbuse v tých prudkých zákrutách a tisíckrát popreklínajú svojich prapredkov, ako to vymysleli (bez urážky, Juraj!), tak to prerobia.
Reply on: Jozef #5221:
Ale niečo tam snáď jazdiť bude, nie? Žiadne konkrétne návrhy linkového vedenia po dokončení stavby tu nepadli, ale Juraj svojho času spomínal, že jeden z dôvodov, prečo za ten most bojoval, je práve MHD.
Reply on: Miro #5220:

Trošku si to prekombinoval s tou križovatkou, ale o tom je diskusia. Stavba už začala, čiže na projekte sa už nič mimoriadne nezmení. Snáď len ten posun zastávky Poľná ku križovatke. Myslíš si, že po postavení nadjazdu budú l26 a L28 budú premávať po nadjazde cez Hlinskú? Ja si myslím, že nie.
Stále musím myslieť na tú novú križovatku pri Váhostave... nedalo by sa to vyriešiť tak, že by Hlinská začala od križovatky s Poľnou stúpať a za križovatkou tvaru T s mostom by zase klesala na Obvodovú? Mám taký pocit, že na to by tam miesto bolo... Výjazd na Rajeckú by tam nevyhnutne nemusel byť, pretože ako tu už bolo povedané, z Rajeckej na Obvodovú - Hlinskú sa bude dať dostať z križovatky pri Metre, no a z Hlinskej na Rajeckú by podobne mohol stačiť výjazd zo Saleziánskej.
Nevýhoda tohto riešenia by bola v tom, že by zastávky MHD nevyšli tak blízko k zastávkam prímestskej dopravy na Rajeckej. Ozaj, kde budú mať zastávku autobusy, ktoré budú jazdiť z Hlinskej na Kamennú? Zrejme ako doteraz na zastávke Poľná, však? Bol by gól, keby sa dala zastávka umiestniť na moste priamo nad dolnými zastávkami. To by bol uzol! Na to ale na moste zrejme nebude dostatočná šírka, však?
Reply on: kubik #5217:
Myslím, že som si tú súpravu vtedy vyfotil, ale muselo to byť na klasiku, takže ak tú fotku mám, tak je niekde v krabiciach s obrovským množstvom iných fotiek. Ak sa mi ju podarí vyštrachať, tak ju ukážem, ale nič nesľubujem.
Reply on: Vlado #5203:
VLK by ho mal trochu z videnia poznat. Mozno je to jeho sef...
Miro:Rad by som videl tu Rosnicku s bafikmi,mohlo by to fajn vyzerat. ?
Reply on: Miro #5214:
To muselo fajn vyzerat,ja si take napamatam.Keby ktosi mal fotku...Ale taka klasika,ako 830 sa zabudnut neda. ?
Reply on: Miro #5212:
Aaa,tak som sa sekol.Trosku starsie.Asi som sa sekol s 812.Ale dik za upozornenie,uz ich nebudem tak omladzovat. ?
Reply on: Miro #5213:
A ktorúsi zimu pred pár rokmi som tu videl aj súpravu 710 + 3x 011 ☺
Reply on: kubik #5210:
No, aj také vlaky si pamätám na Anči... neviem, či to bol práve Okuliarnik, ale bola to motorová lokomotíva s troma vozňami tuším Bh alebo podobnými, boli plné, spojov bolo podstatne viac a jazdná doba nebola dlhšia než dnes
Reply on: kubik #5209:
1995-1998, podľa Malého atlasu lokomotiv z r. 2000
Reply on: marek #5206:
Ak by z toho mal byť S-bahn, tak by sa po jednej koľaji nemohla motať aj nákladná doprava a správa dráhy by nemohla byť v rukách štátnych ŽSR. Čo by bolo platné, keby si napr. DPMŽ vybavil licenciu na žel. dopravu, aby sa nemusel handrkovať so ZSSK, kúpil by moderné vozidlá, keď by musel žiadať ŽSR o začlenenie svojich spojov do grafikonu? Už vidím tú ochotu zo strany ŽSR prispôsobovať grafikon intervalovej doprave nášho "S-bahnu" ?

Tu ide skôr o to, urobiť maximálne možné pre cestujúcich v podmienkach, ktoré sú. A môj názor je ten, že cestujúci ocenia viac zastávok, najmä ak zistia, že cestovné je nižšie než v MHD a SAD (napr. zo Soliniek na stanicu Žilina o 2 Sk, zo Žiliny do Rajca o 10 Sk) a čas jazdy je tiež kratší než trolejbusom cez mesto. Tá jedna zastávka pri Váhostave či v Raj. Tepliciach pri kúpalisku cestovný čas toľko nepredĺži. Skôr by bolo potrebné pozrieť sa napr. na štvrťhodinové zdržanie v L. Lúčke ?

Ja si myslím (dúfam), že po vybudovaní križovatky a mosta pri Váhostave tu vznikne zo strany cestujúcich tlak na zastávku Váhostav. Počkajme si...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement