Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #5208:
To uz rovno moze tahat "Okuliarnik"754 alebo 750 ?
A 811 ani nie su stare,ved rok vyroby je 1998-2000,ak sa nemylim.ZOS Zvolen.
Reply on: marek #5206:
811 je dosť dynamické vozidlo,. len za ním netreba tri bafíky ťahať...
Reply on: VLK #5196:
To je ešte horšie ako štát...
ad Rajecka Anca...

Pridanim dalsich zastavok na trati sa predlzi cestovny cas....
Ak z toho chcte mat S- bahn, tak k tomu treba aj prijatelne vozidla... a nie stare supky, co maju zrychlenie v nekonecne...
Zaujímala by ma taká malá hlúposť.... Prečo v iných mestách sa forma reklamy na vozidlách MHD využíva podstatne viac ako v Žiline? Všade čítam, že Žilinu čaká ekonomický zázrak, preto si myslím , že DPMŽ by sa mal vedieť predať aj v tejto oblasti. Čo zlyháva, marketing??? Podľa mňa každá koruna - aj z reklamy - je potrebná koruna, ktorá sa dá investovať napríklad aj do digitálnych tabúľ alebo čistoty vozidiel....
Dajte, prosím , podopĺňať a povymieňať žiarovky na označníkoch liniek na trolejbusoch aj na autobusoch. Väčšine vozov svieti na označníku linky len niečo, je len pár vozov, kde je to úplné. Aproppo, dal by sa dať vodičom predpis, aby v noci svietili vo vnútorných priestoroch voza neónmi? Niekedy je vo voze tma, lebo tie malé žiarovky sú slabučké.
Poznáte tu niekto pána Heglasa?
Reply on: Miro #5201:
Zastavka Zbynov bola vybudovana dlhy cas po revolucii... akurat vsetci hovoria, ze zast. Solinky je jedina otvorena po r. 1989.
Reply on: Miro #5199:
Keď sa pozrieme do cest. poriadku, zistíme, že viaceré vzdialenosti zastávok na rajeckej železnici sú menej než 2 km ? neviete niekto, kedy bola zriadená zastávka Zbyňov? Mám pocit, že to je menej než 20 rokov, čiže na pomery našej železnice nedávno ☺
Citajte!
Videl som. Predvčerom dopoludnia na trolejbusovej linke X v Ziline.
Stojim na zastavke Fatranska a cakam na trolejbus. Prichadza nemenovana linka- tr. cislo XXX, ale vtom case prechadza cez zástavku bezdomovec, ktrorý taha káru so staram zelezom. Vodic ho upozornil zatrubenim a naznacenim ze nech rychlo ide do ....""odíde"", len bezdomovec isiel stale rovnako. Tak ho normalne zo zadu- do kary dost silno nabúral a vytlacil ho zo zástavky! Predstavte si poburenych ludi na zastavke.
? ? ?
Reply on: Juraj #5189:
Problém priecestí pri Rajeckej je v tom, že sú príliš blízko križovatiek s hlavnou cestou. Autá často zostávajú stáť na koľajniciach pri dávaní prednosti. Závory sú podľa mňa aspoň z psychického hľadiska väčšou zábranou, aj keď sú otvorené, vodič si dá väčší pozor, aby na priecestie nevošiel, keď by tam mal zastať a riskovať, že na neho tá závora bachne. Teší ma, že sa konečne pohli práce na rekonštrukcii Rajeckej a tieto priecestia odtiaľ zmiznú.

Teší ma aj to, že sa uvažuje so zastávkou R.T. - kúpalisko. To tiež nie sú tie povinné 2 km od stanice R.T. ani z Poluvsia ?
Nejaký žilinský žltý autobus dnes na linke Žilina - Podhájska. 🙂
Dnes popoludní som videl, že na trolejbusovej L5 bol nasadený autobus Karosa B 952 #01.
Reply on: S499.1023 #5192:
železnica je štát v štáte... myslím, že viac ku tomu netreba povedať...
Reply on: S499.1023 #5194:
Vodici malokedy prehliadnu signalizaciu, skor by som povedal, ze ju podcenuju.
Reply on: Juraj #5189:
Na druhej strane sa musí uznať, že kto prehliadne signalizáciu na žel. priecestí, musí byť už naozaj kompletný magor (keď nevidím, svieti mi slnko do očí alebo také niečo, tak sa tam nerútim, aj tak mi zákon hovorí, že bez pozitívky môžem 30 m od priecestia max. 30 km/h, s pozitívkou je to 50 m a 50 km/h), ale je to bohužiaľ tak a železnica by sa mala starať o to, aby priecestia boli naozaj chránené. Ono je podľa železničných predpisov chránené aj priecestie nezabezpečené - výstražnými krížmi...
Reply on: Miro #5187:
Problém je v tom že osobná doprava sa môže sprivatizovať hoc aj dnes (máme voľný prístup na dopravnú cestu, vďaka EÚ, inak by sme sa asi nedočkali), ale koľajnice a s nimi aj zastávky budú patriť ŽSR.
Reply on: Jozef #5184:
Ono sa stačí pozrieť, koľko sa vybudovalo nových zastávok trebárs od prevratu na SK (akurát tie Solinky) a koľko v CZ (nepočítane). Železnica je strašná firma všade na svete a na Slovensku je to ešte rádovo horšie, než v akejkoľvek inej civilizovanej zemi. A teraz priletí ing. Detvan a rozsiape ma na kúsočky ?.
Reply on: Jozef #5190:
Prisiel som tam 10 minut po nehode a na zemi vedla kolaji lezal nebohy clovek zatial provizorne len s igelitkou na tvari, akurat prichadzali sanitky. Bol to moj sef. Este vecer o pol jedenastej som sa s nim rozpraval. Bol to dobry chlap, skoda ho.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.