Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Miro: na Žilinčana máš nebezpečne protižilinské názory...pozor na prerušenie diplomatických stykov... ?
Reply on: Juraj #5002:
nie nepomylil som sa,len som ukazal holu pravdu.Ked je transparent nefunkcny,okamzite by mala firma dodat nahradny a necakat mesiace na opravu,ved DPMZ je zakaznik.
Reply on: Juraj #5016:
Alebo prejsť na jednotnú tarifu na spoločných trasách, napr. aby moja obľúbená cesta zo žel. stanice Žilina do Bytčice predstavovala to isté pásmo za rovnakú cenu u SAD, DPMŽ aj Žel. spoločnosti.

Ozaj, kto teraz rozpočítava peniažky medzi DPMŽ a ZSSK precestované na cest. lístky ŽRIDS v MHD a na Anči? Kto sa na tom "nabaľuje"? A prečo sa to nepremietlo do cestovného?
Mňa by celkom zaujímal aj mechanizmus toho rozpočítavania.
Reply on: Juraj #5016:
Každý dopravca vo svojom chlieviku svoje - čiže je to ako keby som čipové karty rôznych dopravcov zlepil dokopy - dáta jednotlivých dopravcov sú úplne oddelené - aká teda integrácia?
Spomenul si ešte koordináciu cestovných poriadkov - jediný prípad, na ktorý si spomínam, bol spoj L2 k vlaku do Bytčice.
Stretol som sa s nazormi,ze 18m Trollino robi len madarsky Ganz.Nie,nerobi.Robi sa aj Solaris Trollino 18AC,ktorz sa rovnako ako 15 a 12,robi v Ostrave.Uz jazdia aj v plnej prevadzke v La Chaux-de-Fonds a vo Winterthure,obe su svajciarske mesta.Jeden kus si uz spravil aj DPO,ktory bude sluzit na predvadzanie a rovnako bude nasadzovany aj v prevadzke DPO.Len tolko,keby si dakto mzslel,ze Ostrava robi len 12AC a 15AC tak nie,robi aj 18AC.
Reply on: Papyr #5013:
no ak tam chceš mať len číslo linky a cieľ, tak Ti stačia aj plastové tabule a v tom prípade sú vyhodenými prachami aj peniaze za R&G...

Re #5024 Papyr: hej, a za všetko si nechá znova zacvakať a v celkovom súčte zaplatíš oveľa viac...
Reply on: LUK #5022:
Ono totiz ked Poliakov velmi drazdis, tak ti urobia aj nejaku graficku somarinku. Ale nedaju ti graficky editor. BUSE ho ma. Ty im to rozkreslis, potom pride typek z Polska, daco porobi s pocitacom a nahle sa da zobrazit napriklad vozickar, alebo deticky (na skolsky spoj) a podobne. Len ich vraj treba do vsetkeho kopat a nic ti neprezradia 🙂
Reply on: 4444 #5010:
Ale Banova je dlha.Napriklad,keby 21 nechodila az hore do Banovej,ostal by cely vysny koniec Banovej odrezany od sveta.Z prvych dvoh zastavok-Oslobodenia,Jedlova-ano,odtial je k fackarni kusok.Ale take zastavky ako Nam.Sv.J.Boscu alebo K cintorinu,odtial je veru na Zitnu daleko.Takze 21-tka nemoze zmenit trasu,lebo potom by Banova-ako mestska cast,bola bez MHD.
Reply on: Papyr #5013:
v takom prípade môže byť... ?
Mielce sa pomaly zrejme zacnu v spolahlivosti vyrovnavat tym izraelskym lamelovym transparentom SAVS,isto si ich pamatate na TAM-busoch,vacsinou poprekryvane uterakmi,handrami,kartonmi a podobnymi krasne vyzerajucimi tuningovymi doplnkami.Na 233 sa mi paci to male ciselko v rohu-4 ☺
Reply on: pete #4964:
Ale ved nevravim,ze sa vojde do 15m Solarisu viac ludi,jak do 18-metroveho.A do toho 25 tr proti ST 18,je to mozne,lebo Solaris Trollino je sirsi,ma menej bezvyznamnych stupienkov a myslim,ze je aj trocha dlhsi.O tych 30 sa mi tiez zda moc,ale ked tam das minimalny pocet sedaciek,tak tam tych 30 ludi mozno dakde narubes.
Reply on: Juraj #5016:
Skutočne doporučujem popýtať sa na skutočné integrované dopravné systémy, napríklad v tom oslavovanom Hannoveri, ktorý ako jeden z niekoľkých desiatok cestovných dokladov ponúka aj cestovný lístok na 5 zastávok, rovnako ako Žilina.
To, čo presadzujete v ZA, rozhodne NIE JE IDS ale úbohá paródia naň.
Reply on: Juraj #5003:
Čipová karta NIE JE cestovný doklad. Môže ním byť a nemusí ním byť.
Reply on: Juraj #5002:
Teda, na nápise Zjazd do Depa som sa fakt kráľovsky pobavil. Čo takto Zjazd SNS:-P?
Reply on: BigMac #5014:
Nepochopil. Iba jedna priehradka by mohla byt iba vtedy, keby boli vsetci dopravcovia povinne nuteni prejst na elektronicku PENAZENKU, t.j. mali by v prvom chlieviku nabite iba slovenske koruny. (A aj to by museli zacat platit dalsiu "rozpocitaciu"firmu, co by boli pre kazdeho zvysene naklady, ktore by premietli do ceny cestovneho.) A kedze totac pred 16 rokmi skoncil, moze mat kazdy dopravca vo svojom chlieviku svoje - jazdy, koruny, pasma, zony az po trebars premiove bonusove body za vypite piva v krcme alebo jednotky na vysvedceni. A vsetko toto ma moznost cestujuci vyuzit na jedinej cipovej karte.
ad1: bez bankomatovej karty sa ktorykolvek bezny ucet ktorejkolvek banky pouzit da, ale zato bez "integracnej" BČK integracia v ŽRIDS este ani nezacala. Ad2: ziadna banka klienta k karte nenuti na to, aby mu zriadila ucet, ale pseudointegratori svojich cestujucich ano...
a kdeze si sokolicek prisiel k poznatku, ze nemam kartu? Omyl! Mam. A trosku dlhsie, nez sa uzasnym sposobom vyuzivaju v DPMZ. A laskavo nezavadzaj polopravdami o jednotnom integrovanom elektronickom CL, pretoze v podani, ktore si tu prezentoval sa stale nejedna o nic ine, ako o elektronicku penazenku s priehradkami -DPMZ,
-SAD ZA,
-ZSSK. Pokial by slo o integrovany doklad tak ta priehradka by tam bola len jedna. Pochopil pan oponent?
Reply on: LUK #5008:
S tou 1/5 muziky nesuhlasim. Poznam plno miest, ktore maju BUSE a na prednej (casto i na bocnych) tabuliach zobrazuju iba cislo a ciel. Ak chce DP zobrazovat len toto, preco nekupit jednoriadkovy Mielec? Ked totiz porovnavame cokolvek ine, ako predne tabule, tak je na tom Mielec bud rovnako, alebo lepsie.
Reply on: Juraj #5005:
No ved prave, ze integrovana doprava vo vasej predstave zodpoveda bankovej karte. S tym rozdielom, ze na nej je viac sektorov, co je akoby som mal k viacerym uctom v banke len jednu kartu. Ale stale to nie je integrovana doprava. Integrovana doprava je, ze si zacestujem po Ziline SADkou na jednorazovy listok DPMZ a ze staci mi nabit kartu raz a v jednom jedinom sektore, a uznavaju mi ju vsade.

Je pravda, ze za bankomatovu sa plati 200 korun (niekde aj viac, ale niekde aj menej, ja mam svoju zadarmo) ale bankomatova karta mi spristupni cely moj majetok i v noci i cez vikend i v zahranici, takze do nej tych 200 korun s radostou investujem. Ale jednotna cipova karta ktora iba nahradza normalnu penazenku, a musi sa za nu platit, to nie je to iste.

Integrovana doprava sa totiz DA urobit aj bez akychkolvek cipovych kariet.
Reply on: marek #5001:
Ale hádam sa to zabehne... keď bude pekne, mohli by sme tam urobiť stretnutie, Juraj sa tu v diskusii tiež už vyslovil za... môžeme pri pive prebrať problematiku MHD, zaspomínať na konečnú Pstruhová... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.