Juraj, kratko pred odclenenim Lietavskej Lucky (1993 al. 1994?) premavala do nej okrem L1 aj L11, jazdili na nej klbove Karosy. Tato linka jazdila len kratko, pretoze onedlho prevzala dopravu do LL SAD.
Aku trasu mala? Mne sa zda, ze isla cez Halkovu, ale to sa mi len tak velmi matne vybavuje...
1/ Preto tieto linky neboli takto presmerovane, lebo by este viac skomplikovali dopravu na krizovatke Skultetyho x Zavodska. Az ked tam budu semafory alebo mala kruhova krizovatka.
jo, jo, ibaže BUSE sa prioritne venuje iba tabuliam a hlásičom. EMtest dodáva komplet technológiu... Aj EMtest má novšie tabule, ktoré už na pohlad sú lepšie, ale zatial neviem o nikom, kto by si ich na slovensku kupil... vrámci uspornych opatrení každý kupuje lacnejšie...
prvý sektor - ten EMtest používa už roky [od r.1996, kedy začal používať bezkontaktné čipové karty, o ktorých RG nesníval]. A rovnako je to vecou dohody dopravcov a az nasledne dodavatelov technologii [aj ked sam viem, ako je niekdy s RG tazka dohoda].
Prečo už dávno nebola L26 alebo L28 presmerovaná cez Závodskú, Škultétyho resp. Pri Rajčianke, novovyasfaltovanú Kamennú (poza Slovpap)? Bolo by to podstatne rýchlejšie než stáť v kolóne pred križovatkou pri Váhostave. Ozaj, ráta cestovný poriadok s nwjakým priemerným čakaním v kolóne, alebo je vyrátaný pre prípad, že tam kolóna nie je?
(Toto je vlastne otázka pre Juraja ☺ )
Radi sa na to pozrieme a myslím si že aj žilinská verejnosť. Doteraz sa o tejto križovatke nikde nepísalo a keď to bude aj so schémou, bude to ešte lepšie. Všetci vieme aká je tam katastrofálna situácia, hlavne popoludní, keď autobusy L26 a L28 sa nemôžu dostať z Kamennej na Rajeckú. Ja som raz sedel v autobuse a stáli sme v kolóne niekde pri Kinekuse. Keď sa práce rozbehnú naplno budú sa musieť presmerovať niektoré autobusové linky, ale o tom sme tu už v minulosti písali.
Počas dňa často stretávame vo vozidlách revízorov cestovných lístkov. V ranných spojoch ich však vôbec nevidíme. Toto si určte všimli aj nepoctiví cestujúci, a preto by bolo dobré trošku prekontrolovať aj ranné spoje.
Aby som správne rozumel, teraz ide o stavbu Kvačalova, DP - Pietna, Krematórium a realizácia by mohla byť v toku 2006?
Bude nasledovať aj stavba Závodie - Bánová a ak áno, tak asi v ktorom roku alebo je ešte predčasne o nej hovoriť?
Juraj