Reply on: Vladimír #504:
Prehľadný interval jednoznačne napomáha zatraktívneniu MHD, len treba nájsť taký interval (a jeho podiely a násobky), aby vyhovoval väčšine liniek. Potom sa totiž zachová aj určitá nadväznosť liniek v prestupných bodoch a tiež preložitelnosť dvoch alebo viacerých liniek na traťovom súbehu. Napr. v Ostrave to je 20 min. a funguje im to. Dogmaticky sa držať intervalu 60 min. nemusí viesť k úspechu.
Vladimír
17.11.1994 - Kvačalova - Hálkova - Hurbanova - Žel. stanica - Pedmestská - Sv. Cyrila a Metoda - Matice slovenskej
01.07.1996 - Polícia - Hliny - Solinky a súčasne spojka Komenského - Štúrovo nám. - Spanyolova - Vysokoškolákov - Obchodná
(bol k tomuto dátumu dokončený aj centrálny okruh? alebo to bolo v predstihu už prvej etape? alebo to bolo až po strolejovaní L3?)
07.02.1998 - Matice slovenskej - Fatranská
??.??.???? - Obvodová - Centrálna - Tajovského - Spanyolova (alebo to bolo otvorené súčasne s Fatranskou?)
15.11.2001 - Vysokoškolákov - Carrefour
15.11.2002 - Závodská cesta - Hôrecká cesta - Hájik
06.07.2004 - Obvodová - Veľký diel - Fatranská