Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jakub #4795:
Pri odstranovani stareho nazvu sa casto caka na noveho "investora", ktory si zaplati novy nazov a zaroven sa odstrani stary. Zastavky sa nemenia zas tak rychlo, aby to dovolenka "hlasatelky" casovo ovplyvnila. Ale keby hned aj, tak sa ta zastavka obsadi docasne bud tichom alebo sa najde niekto s podobnym hlasom a doplni sa.
Reply on: Jozef #4796:
Tuto funkciu nema mat cesta okolo Mojsa, ale cesta okolo Kie. Ta ma vyustovat na dnesnej krizovatke, kde je pred tiahlou zakrutou odbocka do Varina. Zaroven ma byt odbocenie na juznu stranu ku strecnu, kde sa ma vybudovat novy most cez Vah a cesta vyusti na dnesnu cestu I/18 pravdepodobne v mieste, kde je pred Strecnom ten motorest.
Reply on: Jozef #4796:
A už sú tie pozuemky strategického významu vykúpené alebo sa občanom zase ukradnú?
V noci na sobotu som sa vrátil po dvoch týždňoch z Belgicka, kde som navštívil asi 13 miest, vrátane nemeckého Aachenu a holandského Maastrichtu. Mám množstvo fotografií z MHD, ktoré musím postupne spracovať. Počasie nebolo najlepšie a musel som fotografovať autobusy aj za dažďa spod dáždnika. V Belgicku je trolejbusová doprava len v Gente a hoci som tam bol už druhýkrát, opäť som nič neodfotil. V tom čase oslavovali Belgičania 175 rokov nezávislosti a 25 rokov federácie a už od štvrtka do nedele mali voľno. Všetky mestá odlavovali, v niektorých menších bola zrušená MHD a konkrétne v Gente trolejbusová doprava prechádzajúca cez centrum nepremávala a bola nahradená autobusmi. Nie je mysliteľné sa tu rozpisovať, len v kútiku srdca by som si prial, aby sa z bruselského dopravného systému dostalo niečo aj do našej Bratislavy. Mám na mysli hlavne železnicu uloženú pod mestom s možnosťou nástupu do vlakov priamo v centre do všetkých oblastí Belgicka, praktické metro a električky premávajúce v centre pod zemou, čím uvoľnili cenný priestor na povrchu.
Reply on: Juraj #4781:

Po celej dĺžke medzi vodným dielom a zriaďovacou stanicou, ktorou vedie aj nová komunikácia so Mojša, sú pozemky strategického významu na priemyselné využitie. Vyjadrenie pani starostky Mojša o budovaní obchvatu obce Mojš a prepojení s doterajsou cestou do Varina a k automobilke bude mať opodstatnenie. Cesta v budúcnosti môže byť napojená aj na plánovanú komunikáciu medzi cestou 18 pred Strečnom ponad Váh a železnicu na cestu 583 pri Gbeľanoch. Pri Strečne sa stavia aj dodávateľský závod Dong Hee Slovakia pre automobilku Kia Motors a z tohto dôvodu môže vzniknúť určitý tlak na budovanie tejto dôležitej prepojovacej komunikácie. V Žiline by sa odľahčila preťažená križovatka Košická a zabezpečila by sa aj plynulosť MHD.
Reply on: Juraj #4791:
Teoreticka situacia - ako by ste riesili pripad, keby sa zmenila trebars jedna zastavka a ta pani, co nahrala sucasne hlasenia v MHD, bola z nejakeho dovodu neschopna - napr. odisla by do africkej dzungle, zdravotny stav a apod.?
Reply on: Juraj #4786:
SOK si nazov zaplatil /a nezrusil - t.j. nezaplatil za odstranenie

...tak, teraz konečne chápem, prečo sa v BA zastávka Technopol stále volá Technopol - Technopol nezaplatil za odstránenie ? .
Reply on: Jozef #4775:
Prečo treba dúfať, že obec Mojš nebude súčasťou Zsolny:-P?
Reply on: Jakub #4789:
Priznam sa, televizne medium nevyuzivam ani v obsahu ani v rozsahu na propagovanie MHD pre Zilincanov. Ako sa ukazuje pri navstevach z inych miest, nikto nie je doma prorokom. Ale s vynimkou Ziliny /a ako sa ukazuje na tomto fore este aj Presova/ sa je cim pochvalit a co spropagovat. Uplne inu argumentaciu je potrebne uplatnovat pre miestne media ako pre celoslovenske.
Reply on: Juraj #4786:
Zabudol som este na hlasenia vo vozidlach. Je toho fakt dost, ak sa ma informovanost cestujucich rozsirovat po ca najviac informacnych kanaloch /tlacovych, optickych, fonickych.../ ma to zaroven aj nevyhodu v tom, ze pri zmene hocicoho je komplikovana /a aj primerane draha/ zmena vsetkych kanalov.
Reply on: Juraj #4788:
Kedy najblizsie budes v nejakej relacii (jelikoz ani jednu menovanu TV stanicu nesledujem)?
Podla toho, co si napisal o svojom vystupovani v TV mi presny cas radsej ani neoznamis ? .
Reply on: zoZa #4787:
Priznam sa ti, mam z tych televizii mindraky, nie som televizny typ. Davat pozor, ako sa ksichtit a este co hovoris, vysledok je sekany prejav, ktory mna sameho deprimuje. Len som presvedceny, ze MHD je treba propagovat, kde sa len da, aj v televiziach. Ine to mam pri pere alebo pri mikrofone, kde som vlastne od mladi vyrastol, tam som doma a propagovat MHD v novinach ci radiach je skutocne potesenie.
Reply on: Juraj #4779:
..alebo na Zilinsku televiziu ?
Reply on: 4444 #4785:
DPMZ ma ako v kazdom poriadnom meste zastavky pomenovane nie podla krciem alebo podnikov /ktore sa menia z mesiaca na mesiac ako huby po dazdi - s vynimkou Policie/, ale podla ulic bud hlavnych /na ktorych sa zastavka MHD nachadza/ alebo krizujucich /Hliny-Polna/, aby si to aj cezpolny nasiel na mape. Pokial dochadza k nie zmene, ale DOPLNENIU nazvu zastavky o Hypertesco alebo SOK, je to cisto komercna zalezitost. SOK si nazov zaplatil /a nezrusil - t.j. nezaplatil za odstranenie/, zaroven IDEA si doplnenie Kamennej o IDEA este nezaplatila. Preto z pohladu DPMZ Kamenna plati, zastavka sa skutocne stale nachadza na Kamennej, ktoru si kazdy najde na mape a pokial si IDEA chce nazov doplnit o svoju firmu, musi zaplatit ako kazdy iny. DPMZ to za nu a dokonca zadarmo robit nebude. Ide o cisto sukromnu firmu, s ktorou DPMZ doteraz nema ziadny zmluvny vztah. / Nejde len o to, zmenit tabulku na oznacniku, je ptrebne zmenit aj vsetky zastavkove cestovne poriadky na vsetkych zastavkach liniek c. 26 a 28 po celom meste, ako aj folie na vnutornych tabuliach v autobusoch MHD. A to nieco stoji.../
Na linkách 26 a 28 si premenujte zastávku Kamenná - Š.O.K. centrum. ŠOK sa premenoval na IDEA. Je to len detail, ale aj táto malá zmena pomôže ľuďom pri hľadaní tohoto nákupného centra, ktoré už pod názvom Š.O.K. nikto nepozná.....
Včera som cestoval na L21 busom 76. Dajte opraviť vonkajšie osvetlenie.... Nesvieti skoro nič. Bolo by vhodné ten bus dať aj očistiť, ..... Nechápem, keď je turistická sezóna v plnom prúde a DPMŽ sa chváli novými busmi, prečo v nedeľu nasadzujú také šroty ako spomínaný bus..... To sa už teda máme čím ukázať a slušne predstaviť mesto i spomínaný podnik.... Je to skôr na hanbu.
Reply on: Vladimír #4777:
Z ludi nachadzajucich sa pri tejto casti vodneho diela 10% su rybari, ktori kvoli svojim fidlatkam najcastejsie chodia na ryby autom. Zvysnych 90% /vratane mna/ su cyklisti, ktori vyuzivaju nadhernu relaxacnu trasu po hradzi. Doteraz sme mali pivnu medzizastavku bud v Mojsi alebo az v Strecne, teraz sa uz buduje terasova pivarnicka priamo na brehu pod cestou, ktorou sa da k nej prist zo zastavky Rybne nam.
Reply on: Jozef #4773:
A este Ta doplnim. Zo starej Mojsovej lucky ostalo stat cca 7 domov na hornom konci dolinky pri zahradkovej osade, ktore su plne obyvane a obcania ako aj zahradkari chodia na zastavku na Rybne nam. V dolnej casti k priehrade je cca 5-6 domov, z toho len 1-2 obyvane a na Rybne nam. to maju rovnako daleko ako z hornych domov a zahradkovej osady.
Reply on: marek #4774:
Podla vyjadrenia pani starostky Mojsa ma sa udajne zacat budovat "obchvat" obce Mojs medzi dnesnou otockou a doterajsou cestou od Varina.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.