Teraz Minist.prace a soc.veci vymyslelo novelizaciu zakona o prepocte novych dochodkov a kto chce mat este ten vacsi, musi este stihat termin. Tak nam par starsich dalo zo dna na den ziadost o predcasny dochodok.
Na Ul. 1.mája prebieha rekoštrukcia komunikácie počas plnej prevádzky. Komunikácia je značne preťažená a terajšie práce môžu zvýšiť meškanie MHD. V tomto čase je už asfaltový povrch vyfrézovaný a po celej dĺžke sa ukladajú nové obrubníky. Dúfajme, že práce budú ukončené čo najskôr.
Pri Meniarni na Bajzovej ulici je prekládka 22 kV káblov, napájacích a ovládacích káblov ukončená. Prekládka káblov bola vykonávaná v súvislosti s výstavbou Domu nábytku.
Na Solinkách sú robené výkopy pri niektorých trakčných stožiaroch a odokrývané káble. Chcel by dom vedieť z akého dôvodu sú na kábloch robené spojky, prípadne prečo sú tam robené tie výkopy a čo sa tam vlastne s tými káblami robí.
Hmmm... prečítal som si ten popis ešte raz. Chyba je skutočne na mojej strane. Vyznieva to tak, akoby pred CVR mestský náter nemal, čo samozrejme nie je pravda. Opravím...
V novych fotkach z 18.06.05 je spomenute, ze trolejbus #218 dostal novy mestsky nater po skonceni CVR LIVE!. Pokial ma ale pamaet a oci neklamu, CVR nebola striekana, ale len lepena a ten "novy nater" bol naneseny este nejaky cas pred lepenim CVR.
No a preco po tom peknom moste, od ktoreho pojde vlecka, neprejdu raz za cas motorove vagoniky ZRIDS z Rajca? Ved Rajecka Anca moze mat druhu konecnu priamo v Kii A mate to v ramci zilinskej MHD, zeleznicnou dopravou, bez uvrate, bez starosti
S týmto súhlasím a okrem toho by mohla byť doprava aj po vlečke. Napr. v rokoch minulých premával osobný vlak po vlečke do ZŤS v Dubnici nad Váhom ako aj do závodu ZVS, nazývaný tiež Údolie. Dopravu do závodov Hyundai/Kia bude zabezpečovať aj SAD Žilina prímestskou dopravou, ale bola by potrebná aj samostatná autobusová doprava len zo Žiliny.
Ja by som skor tvrdo presadzoval vyuzit zeleznicnu dopravu k zavodom. Vlak by na taky navoz bol vhodnejsi ako mnozstvo autobusov. Brana zavodu bude cca 100 m od trate. A pokial by sa v zilinskom regione vybudoval funkcny a plnohodnotny IDS...
Okrem dvoch nových mostov cez Váh na hlavnej 1. a 2. koľaji bol vybudovaný v polovici 90-tych rokov trojpoľový most cez Váh, ktorý nebol využívaný. Po dobudovaní závodov Hyundai/Kia most bude využívaný, lebo od neho sa buduje železničná vlečka k závodom. Vlečka je budovaná paralelne s jestvujúcimi hlavnými koľajami. Nižšie od spomínaného mosta je postavený aj cestný most, z ktorého sa vybuduje nová cesta k závodom a pôjde súbežne so železničnou vlečkou. Po tejto novej komunikácii bude zabezpečovaná doprava zamestnancov. S vyraďovaní starších autobusov B732 by sa mohlo aj počkať, lebo môžu ešte slúžiť na prepravu zamestnancov do závodov.
LUK