S týmto súhlasím a okrem toho by mohla byť doprava aj po vlečke. Napr. v rokoch minulých premával osobný vlak po vlečke do ZŤS v Dubnici nad Váhom ako aj do závodu ZVS, nazývaný tiež Údolie. Dopravu do závodov Hyundai/Kia bude zabezpečovať aj SAD Žilina prímestskou dopravou, ale bola by potrebná aj samostatná autobusová doprava len zo Žiliny.
Ja by som skor tvrdo presadzoval vyuzit zeleznicnu dopravu k zavodom. Vlak by na taky navoz bol vhodnejsi ako mnozstvo autobusov. Brana zavodu bude cca 100 m od trate. A pokial by sa v zilinskom regione vybudoval funkcny a plnohodnotny IDS...
Okrem dvoch nových mostov cez Váh na hlavnej 1. a 2. koľaji bol vybudovaný v polovici 90-tych rokov trojpoľový most cez Váh, ktorý nebol využívaný. Po dobudovaní závodov Hyundai/Kia most bude využívaný, lebo od neho sa buduje železničná vlečka k závodom. Vlečka je budovaná paralelne s jestvujúcimi hlavnými koľajami. Nižšie od spomínaného mosta je postavený aj cestný most, z ktorého sa vybuduje nová cesta k závodom a pôjde súbežne so železničnou vlečkou. Po tejto novej komunikácii bude zabezpečovaná doprava zamestnancov. S vyraďovaní starších autobusov B732 by sa mohlo aj počkať, lebo môžu ešte slúžiť na prepravu zamestnancov do závodov.
www.dpmz.sk ma zase vypadok, nedostal som sa tam cely vcerajsi vecer a ani teraz. Juraj sice spominal, ze HMZ mava vypadky (kedze im periodicky kradnu vysielace, to sa stava aj nasmu ISP), ale dalo by sa to riesit tak, ze internetova konektivita DPMZ by bola stale cez wi-fi, ale webovy server by sa zavesil u nejakej webhostingovej firmy. Nie je podmienkou mat web umiestneny u svojho ISP. Tych par stoviek mesacne je IMHO lepsie ako ked sa zaujemcovia o informacie k nim nemozu dostat (vsak preto som vcera rypol do adminov, lebo som surne potreboval Tarifu a DPMZ nedostupny a na imhd Tarifa stara . ☺ ).
Ta bude asi od 1.7.2004, čiže je to otázka pár dní. Už nejako vydržíme, keď sa čakalo 20 rokov. Teraz sa čaká len na rozhodnutie ŠDÚ, a potom to už pôjde.
Administrátori správu prijali, jej obsahu porozumeli, škodlivosť svojho (ne)konania si uvedomili a popri vyjadrení ľútosti nad vzniknutým stavom deklarovali snahu o kladné vyriešenie problému v najbližšom možnom termíne ?
Historický kalendár:
15.6.2003 - Železničná spoločnosť, a.s. obnovila osobnú dopravu na Rajeckej železnici v plnom rozsahu. Od 2.2. - 17.2.2003 bola osobná doprava na trati zastavená, od 17.2. - 14.6.2003 vyrovnávala stratu vznikajúcu prevádzkovaním osobnej dopravy Slovenská investičná a realitná spoločnosť a.s., Žilina a od 15.6.2003 obnovená Železničnou spoločnosťou, a.s.
Neviem, ci ste si to vsimli, ale okolo zast. Halkova kvoli rozkopanej ceste posunuli trolejove vedenie jednej stopy do protismeru, takze su vlastne 2 stopy v jednom smere (ako tu uz pisal Juraj). Kto chcete, mozete si to pofotit aj s nejakym trolejbusom.
Je to presne tak, ako píše Juraj. Dnes som si to overil, priamo u zodpovedných na ŽSR. Všetko záleží na rozhodnutí ŠDÚ. Očakáva sa, že by rozhodnutie malo byť do 20. júna 2005 a všetky železničné zložky sú pripravené, aby zastávka bola v prevádzke od začiatku prázdnin. V 2. zmene Cestovného poriadku ŽSR je zastávka Žilina-Solinky zapracovaná s poznámkou, "zastávka otvorená odo dňa vyhlásenia". Treba len veriť, že pracovník ŠDÚ s okrúhlou pečiatkou, neodíde v týchto dňoch na zahraničnú dovolenku.
Zaujimavost - okrem firmy Slovenska autobusova doprava Zilina, a.s., ktoru iste vsetci poznate, som objavil aj firmu Slovenska autobusova doprava, s.r.o. so sidlom tiez v Ziline, ktora ponuka nepravidelnu dialkovu dopravu autobusom (uz neviem akej znacky).
Tak som teraz na meste zistil, ze to 14.6. nebude, lebo drahovy urad zastavku moze skolaudovat az po 20.6. Robi sa vsetko pre to, aby to od zaciatku prazdnin islo.