Dnes nadobudla účinnosť 2. zmena v GVD, ale vlak na novej zastávke Žilina-Solinky nestojí. Či to bude až po slávnostnom otvorení v utorok 14.6.2005 alebo ešte neskoršie, uvidíme.
Mal by som jeden tip pre DPMZ: pred obdobim nastavajucich letnych horucav by sa v depe mohli skontrolovat vsetky okna najma v trolejbusoch, skoro v kazdom sa najde niekolko okien, ktore sa nedaju otvorit, lebo nie je cim - tie "rukovate" su poodlamovane. Viem, ze za mnoho moze vandalizmus, ale napr. v takej e.c. 219 sa neda otvorit cela lava polovica vozidla (!), to by bola radost v tom cestovat, keby bolo teraz horuco.
Pri Meniarni na Bajzovej ulici, ktorú vidíme v najnovšom update, prebiehajú výkopové práce súvisiace s výstavbou Domu nábytku. Spoločnosť si nevybrala najvhodnejšiu lokalitu, lebo v uvedenom priestore prechádza veľa inžinierskych sietí. Sú tam napr. dva 22kV káble a veľké množstvo napájacích a ovládacich káblov z meniarne. Dnes popoludní som sa pozrel na preložky káblov a vysypávanie lôžok. Podľa informácie od miestnych robotníkov, zamestnanci DP chodia kontrolovať stavebné práce. Kontrola je nevyhnutná, lebo sú zlé skúsenosti z iných stavieb, že stavbári poškodia káble, zasypú ich a následok poškodenia sa neskoršie prejaví.
Možno to bude naozaj práve v tom, že som pomerne od rannej mladosti bol zvyknutý na kontakt s dopravcom. Keď sa nejaké vozy vyradili, dozvedel som sa to bez toho, aby som si musel opisovať výpravy. Ak som na niečo predsa len prišiel oneskorene, mal som možnosť zistiť si dátum vyradenia a pod. na podniku. Čo sa týka vypravenia vozidiel, v Prešove sa nikdy chaoticky kĺby so sólami nemiešali. Vždy bolo jasné, čo je a má byť kĺbové a čo je a má byť sólo. Ak náhodou nebolo klbákov, prišilo sa sólo na nejakú službu trvale a aj to som vedel, ktorú.
A už vôbec nehovoriac o Nitre, kde mi kompletné výpravy za všetky dni prechádzajú rukami úplne automaticky a počas služby za výpravu v daný deň aj priamo zodpovedám (Takže napríklad viem, že na nitrianskej 2/4 dnes mimoriadne Karosa, lebo som ju tam sám napísal ? )
Vladimír: Tebe nie je treba osudy jednotlivých vozov sledovať takto dôkladne, keď sa všetko dozvieš priamo z podniku, ale my ostatní sa musíme spoliehať len na vlastné oči a sám vieš, že pamäť rada zvykne vynechávať... Kým voz jazdí, tak Ti to nepríde, ale keď zmizne z ciest, tak rozmýšľaš, kedy... A bez poznámok už na to nikdy neprídeš.
Vladimír: stav vypravenosti tiež dáva určitý obraz o úrovni MHD. Napr. to, čo sa momentálne deje v BB, že sa na kĺbové linky úplne bežne vypravujú sóla, vykresľuje vzťah dopravcu ku svojím zákazníkom... A na takéto veci je vhodné poukázať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Miro
Ináč fakt pekné fotky ?