Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jakub #2978:

Podle mých informací se zatím datum a zvýšení jízdného neví. Obdobně je to i s hodnotou jednotlivých typů jízdenek.
Reply on: Valec #2996:
Dnes ráno okolo siedmej išla na L22 smerom do Brodna, práve vchádzala do podjazdu na Kysuckú. Bolo by zaujímavé dať spolu fotky pôvodnej 58 a tejto
Reply on: Miro #2995:
Na čom jazdí, pôjdem si ju okuknúť. A keď vydrží aj to slnko, tak budú aj fotky.
Reply on: TeBeCe #2993:
Môže byť ? ?
Reply on: TeBeCe #2993:
kua, teraz pozeram, ze sak som tu uz pisal davnejsie, ze nejake vozy idu do Rosera ? takze je to jasne
Reply on: TeBeCe #2991:
Tým predkom si nie som istý, ale zozadu je to celá B952.
Reply on: Valec #2987:
Karosu #58 som dnes videl, vôbec sa nepodobá, vyzerá ako B952ka, nemá žiadne displeje, je to vôbec ešte ten istý bus?
Historický kalendár:
7.2.1998 - Otvorenie krátkeho úseku trolejbusovej trate z Ul. Matice slovenskej na Fatranskú na sídlisku Vlčince, vrátane nového obratiska trolejbusov.
Je nejaka stranka aj o busoch a MHD v Martine?
Reply on: Kubik #2983:
Ostali jej aj staré displeje?

Re #2984 Miro: A nezaviedol on tú stredoafrickú MHD tu? Alebo si len skúša model v praxi.

Ohľadom predaja CL v automatoch v bratislavskej MHD:
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Bbratislavab&c=bratislavab_1_4&iddiskuse=skd58757
Reply on: Kubik #2983:
ako vyzera? ma nove cela?
Reply on: Papyr #2967:

1. Škoda, že slabšie sú práve tie detaily, ktoré najviac zaujímajú cestujúcich - nadväznosť spojov v ŽRIDS, ich frekvencia, možnosť prestupu aj inde než len na žel. stanici Žilina ?
2. Možno že v tej Amerike tak nevadí, že musíš nastupovať prednými dverami a platiť tej černoške za volantom, keď tam s MHD nejazdí toľko cestujúcich ?
Mňa zaujali aj pozitívne zaujímavosti, konkrétne na trolejbusoch v SF - nosiče na bicykle a plošina pre invalidov v predných dverách ? Toto by mohlo byť inšpirujúce
Pred niekoľkými rokmi som v Zákrute počul rozhovor s Ing. Popluhárom, riaditeľom DPMŽ, kde hovoril, že má ísť do ktorejsi stredoafrickej krajiny zavádzať MHD. Neviete niekto, či tam bol a tú MHD im tam zaviedol? Aj s takouto výkonovou tarifou?
Prišiel autobus #58 z generálky a jazdí na l.č.22,dáka zaujímava generálka,asi to bude ROŠERO Spiš.N.Ves.
Reply on: Jakub #2968:
To, čo sa deje v Rajeckej doline, si bohužiaľ vystihol úplne presne. Ako fanúšika železnice, presvedčeného o jej nesporných výhodách (vyššia kapacita, nezávislosť na preplnenej ceste a na počasí) ma vyslovene štve, ako sa plytvá dotáciami aj z mojich daní na desiatky autobusových spojov, ktoré idú súbežne so železnicou. Pritom som presvedčený, že by stačil zlomok tých dotácií, keby hlavnú záťaž prepravy zo Žiliny do Rajca prevzala železnica a autobusy by robili prípoje do okolitých dedín. To by bola naozajstná integrácia (samozrejme aj s integráciou cestovného) a nie to, čo je tam teraz.
A s akou slávou to uvádzali do života! Pritom je to len paródia na integráciu. Jediný náznak integrácie je v tom, že existujú akési prestupné lístky zo železnice na MHD, ale aj to len s prestupom na železničnej stanici Žilina. Pritom si myslím, že pri väčšine ciest s použitím rajeckej železnice a MHD je cenovo výhodnejšie prestupovať buď v Bytčici, alebo na zastávke Záriečie/Hálkova. Tu je mi ten prestupný lístok nanič, pretože ma vyjde drahšie než lístok na železnicu + lístok na MHD.
Ďalším paradoxom, ktorý ukazuje skôr na dezintegráciu, je dvojaká tarifa na rajeckej železnici. Môžeš si na tú istú cestu na tom istom sedadle v tom istom vlaku kúpiť lístok buď u ZSSK, alebo u ŽRIDS (čo je vlastne tiež ZSSK, ale spolu s DPMŽ) za rôznu cenu s rozdielom až tretinovým!
VLADIMIROVI:aj klamliva informacia je informacia.a na co by to ti pakovia aj rozmazavali,ze kvoli evidencii?Mam proste info,ze to bolo zavedene kvoli evidencii..ale a tak si myslim,ze tu tzv.evidenciu mohli vyriesit elegantnejsie aj bez tej koruny.a nakoniec,ked sa to zoberie z hociakej strany,ta jedna koruna,je to hanba z toho moralneho hladiska
Reply on: Vševedko #2935:
Neviem. Keď sa v Nitre zaviedlo pre ZŤP cestovné 2 Sk, všade sa o ňom písalo ako o EVIDENČNOM cestovnom, ktoré slúži na účel, ktorý si popísal. V Žiline však tento dojem nemám. Nikde v oznamoch som o evidenčnom cestovnom nečítal, všade sa iba koštatuje, že bolo zavedené cestovné 1 Sk.
Vsak aj ti zadubeni dochodcovia si nevedia ani raz povedat:tak uz bolo dost rozkose

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.