Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kosicki revizori dostali PDA na kontrolu zavadzanych bezkontaktnych cipovych kariet:
http://sabo.blog.sme.sk/c/1037/PDA-ako-revizorska-citacka.html
Reply on: mimi #2712:
Aha, tak to sme sa iba neporozumeli, samozrejme ze blbi vodici, ktori nevedia pouzit blinker, spomaluju dopravu na kurhaci. To samozrejme ano. Sorry.
Reply on: Papyr #2710:
A ešte niečo, možno si si to zle vysvetlil, ale ja som to myslel tak, že nie kruháky spomalujú premávku, ale nezodpovední vodiči, čo nedajú smerovku pri opúštaní objazdu.
Papyr to mi je jasne, ale pravidla cestnej dopravy jasne pisu: "Vodic je povinny
vcas dat znamenie pri zmene smeru jazdy a to aj pri opusteni kruhoveho objazdu."
Reply on: mimi #2709:
No, ked si porovnas 4-clennu krizovatku so semaforom a 4-clenny kruhovy objazd, tak kruhak naopak dopravu podstatne zrychluje. To, ze sa pred nim z kazdeho smeru musi zabrzdit, to nevadi, aspon sa po meste nebudu prehanat blazni 110.
U nas v B.B. maju na haku vodici davanie smerovky pri opustani kruhaku, neviem ci je to jav celorepublikovy? Iste je ze spomaluju premavku.
Reply on: Papyr #2707:
Co tiez neznamena, ze po nich vedia jazdit ?

Obratisko vlozene do cesty som videl v anglicku na vlastne oci. Proste spomalovak namiesto retardera.
Reply on: pete. #2702:
Zase pozor, to, ze my v Presove nemame ziadny kruhovy objazd, lebo ich nejaky pan na odbore dopravy nenavidi, este neznamena, ze Slovaci nevedia jazdit cez kruhaky. Ved len v Ziline ich maju plno a mali ich uz davno, este pred boomom kruhovych objazdov, napriklad Rondel.

#2701 Miro: Kruhak o dvoch prijazdovych cestach je vlastne len obojstranne obratisko vlozene do cesty 🙂 v tvare -o- , ale neviem, ci sa vobec niekde nieco take vyskytuje 🙂 Inak samozrejme kruhak musi mat aspon tri vstupne cesty. Ostatne su len hypoteticke, tak ako neexistuje dvojuholnik a jednouholnik (aj ked ako dieta som tvrdil, ze dvojuholnik je vlastne tvar ludskeho oka a jednouholnik je tvar kvapky 🙂 ).
Reply on: Jakub #2703:

Autobusy cez železničný nadjazd prejdú (prechádzajú tadiaľ nákladné autá do Vápenky Varín), ale cesta do obce sa dá nazvať ako cykloturistický chodník. Preto bola vybudovaná nová cesta do obce popri Vodnom diele Žilina od Celulózky a ukončená zas len pred obcou pre nevhodné úzke cesty v obci. V súvislosti s výstavbou automobilky mali požiadavku na rozšírenie komunikácie od varínskej strany. Vzhľadom na postoj starostky v obci k odpredaju pozemkov pod automobilku, minister im a ďalším trom obciam požiadavky vo výške 200 mil. Sk zamietol.
Reply on: Jakub #2703:
Prečo by nemohli prejsť autobusy cez nadjazd vo Varíne ? To hádam nie. Skôr by mali problém v Mojši prejsť v tých úzkych uličkách.
Pod pravou hrádzou VD je cesta do Mojša, ktorá vychádza z Celulózky. S hromadnou dopravou sa asi počíta, lebo tesne pred Mojšom je na tejto ceste urobené obratisko.
Reply on: Miro #2700:

Tá cesta popod Vodné dielo Žilina dlhý čas stála nedokončená a minulý rok už konečne položili koberec a spravili otočku pre autobusy. Je to asi jediná obec, ktorá nemá autobusové spojenie. Nie je mi známe ani teraz o spojení autobusmi SAD. Keby nepremávala L31 k Vodnému dielu Žilina, nemali by žiadne spojenie. Rekreačne sa využíva hlavne žilinská strana, druhá strana hrádze slúži pre cykloturistiku. Pozemky pri Mojši medzi zriaďovacou stanicou a Vodným dielom sú nevyužité, v budúcnosti budú vhodné na priemyselnú oblasť. Mesto Žilina nemá svoj záujem o túto obec.
Reply on: Miro #2700:
Mylis sa, do Mojsu SAD nejazdi, tato obec je obsluhovana len zo zilinskeho brehu prave zilinskou MHD. V suvislosti s vystavbou KIA som raz cital, ze tam nemozu prejst autobusy cez nadjazd vo Varine.
Aku cestu popri VD mas na mysli?
Reply on: Miro #2699:
No vzhladom nato ,ze anglicania su strasne zaostaly narod, tak by som s tomu nedivil. Bezny anglican bez semaforov nevie prejst cez krizovatku. Otazka je, ci bezny slovak vie prejst cez kruhak.
Reply on: Papyr #2668:
A keby do neho ústili dve cesty? ?
Reply on: Jozef #2696:
Táto konečná je zaujímavá aj tým, že okrem pár ešte obývaných domov v starej Mojšovej Lúčke obsluhuje aj samostatnú obec Mojš na druhom brehu. Ozaj, funguje už oficiálne nová cesta do Mojša popod Vodné dielo? A jazdí tam nejaká hromadná doprava? Predpokladám, že tam bude jazdiť SAD, keďže Mojš je samostatná obec a mesto Žilina tam nemá svoj záujem, tak ako je to na Pstruhovej. Síce na druhej strane samotná priehrada ako rekreačná oblasť Žiliny by si MHD zaslúžila.
Reply on: pete. #2698:
Vážne? Alebo si robíš prču?
Reply on: Papyr #2697:
No ono je to tak, ze soudruzi maju velmi radi kruhaky, ale ak sa tam zbiehaju maximalne 4 cesty. S Patcestny kruhak by uz nepochopili a preto sa to redukuje takymto sposobom. ?
Reply on: Miro #2694:
Kde udelali soudruzi z Britanie chybu 🙂
Reply on: Jakub #2692:

Čo sa týka L24 tak v Strážove nič nebráni, aby tam premával City bus, ale v Trnovom riaditeľ v minulosti napísal "nevhodné pomery na konci Trnového". L31 na konci zastávky "Pstruhová", myslím si že je tam dostatok priestoru na otáčanie, len neviem posúdiť prístupovú cestu, lebo je tam prudké klesanie k vodnému dielu po úzkej ceste. Otočku L31 v Mojšovej Lúčke si môžete pozrieť na http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewtopic.php?t=34
Mne osobne sa táto fotografia veľmi páči, lebo to vyzerá malebne ako na modelovej železnici.
Reply on: LUK #2693:
Z hľadiska problémov s prejazdom niektorých miest je zaujímavejší nábehový uhol ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.