Áno, máš pravdu, ale dve z tých ciest ústia z/do toho veľkého kruhu, ktorý nie je označený ako kruháč a len jedna ide "zvonku", takže keby tam bol len ten veľký kruh označený ako kruháč a tie malé by tam neboli, poslúžilo by to rovnako dobre a bolo by to podľa mňa prehľadnejšie. Takže stále neviem, načo je tam tých päť malých kruháčov.
A co L24, tam by nizkopodlazne vozidlo nasadit neslo? V Strazove by sa v pohode otocil, ale v Trnovom som uz velmi dlho nebol, no mam taky dojem, ze tam je klasicke kolecko, nie uvrat.
A L31? V M. Lucke je t o sice dost stiesnene, ale mozno by to slo...
Tu ide o to, že nie sú na niektorých konečných klasické otočky, ale autobusy sa obracajú úvraťovo, čiže musia cúvať a to ešte v niektorých prípadoch v stiesnených pomeroch a v šikmom teréne. Na fóre sa už predtým písalo, že City busy by sa už na spomínaných linkách neotočili. Preto som chcel vedieť aká je výška od vozovky po spodok vozidla, keď sú problémy so zachytávaním spodku vozidla.
V Kosiciach v sucasnosti zavadzaju bezkontaktne cipove karty, ale povinnost ju mat pri cestovani na JCL sa nedotyka napr. studentov ani dochodcov, ktorym aj nadalej bude postacovat preukazovat svoju osobitost iba kmenovym listom.
Chcel by som vedieť aká je výška od vozovky po spodok vozidla na City buse 12m a napr. na Karose B952. Dnes premávajú na L21, L22 a L28. Ešte jedna možnosť je na L2, na ostatných sú nevhodné pomery na otáčanie a L26 je len špičková. Prípadne ešte posilniť jestvujúce linky L21 a L22. Z tohto vyplýva, že DP nemá veľa možností kde umiestniť City busy.
Plánovaná diaľnica D3 Hričovské Podhradie - Poľsko št.hr., pred Strážovom odbočí doľava na mostoch cez Hričovskú priehradu a v Považskom Chlmci vojde do tunela a pri Anite v Brodne sa napojí na jestvujúcu komunikáciu. Pretože táto časť stavby je pozastavená, diaľnica bude končiť pred Strážovom a tu prejde do plánovaného privádzača do Žiliny, cez estakádu a Budatín sa pripojí na výpadovku smerom Brodno a Poľsko. Oblasť smerom na sever (Budatín, Brodno) bola už v minulosti v pozornosti územného plánovania, pretože sa stále menili plány výstavby diaľnice, cesty prvej triedy, napojenia Brodna do centra a podobne, výstavba v Žiline sa sústredila iným smerom. Po ujasnení týchto vzťahov, bude táto lokalita zaujímavá, lebo leží blízko centra mesta. http://www.zsvts-scs.sk/fotodokumentacia/images/vizualizacie_zilina/vizualizacie_zilina_002.jpg
Ranajsie klbaky-super nápad:vela ludi chodi 2-kou do roboty.
Jakub:Hej,asi ano.26 a 28 su asi zbytocne.Tak najlepsie by asi bolo pocet NP-ciek na linkach vyovnat- 2 na 2-ke,22-ke aj na 21-ke.
.. pretoze rano cestuje skutocne velke mnozstvo cestujucich L2, poobede je to uz minimum..
v piatok jazdili na L2 karosa B731 c.75 , B741 c.106 a B931....
je pekne, ze opet vytiahli 106-tku, ale ked jazdila poobede, tak v nej fakt bolo minimum ludi.., a mnoho z nich mohlo ist kludne L5,15,28..... namieto L2
L2 by mohla, pretoze premava okolo nemocnice, ale len v spicke. Na L26 a 28 je to IMHO zbytocne. Treba ich nasadit tam, kde cestuju stari ludia alebo matky s kocikmi.
all:Co myslite,kde by sa dali umiestnit teraz Citybusy?Ja by som uvazoval este jeden pustit na L22,jeden na L2 a ten dalsi,neviem bud 26 alebo 28.Co myslite vy?
A ako bude smerovana ta spojka smerom z Bratislavy na Cadcu? Mala by niekde pred Strazovom premostit Vah, ist poza P. Chlmec, ale kde ma vyustit? Pri Brodne?
Privádzače do mesta sú sučasťou diaľníc, ktoré boli už dávno plánované, ale novou vládou v roku 1998 zastavené. Po príchode automobilky sa vláda zaviazala pokračovať s budovaním diaľníc. Výstavba nesúvisí len so Žilinou, ale je pokračovaním diaľnice D1 smerom na východ. Príchodom automobilky bude vybudovaná len nová cesta za 550 mil. Sk, ktorá bude mať charakter diaľničného privádzača, nadviaže na jestvujúci diaľničný privádzač Ľavobrežná a umožní spojenie Žiliny s automobilovým parkom. Na žilinský štvorprúdový okruh budú pripojené privádzače, Budatín - Brodno, (Hričov D1) - Strážov - Žilina, Lietavská Lúčka - Žilina a spomenutá štvorpúdovka k automobilke. Plánované je aj vytiahnúť ďalej mimo mesta jestvujúcu štvorprúdovú výpadovku Košická ul. smerom k Mojšovej Lúčke. Celkovo bude pripojených na "žilinský okruh" päť štvorprúdoviek.
No napadlo to aj mna. Ale neviem kedy to chce predavat, ked ta trasa na Ovciarsko este tak skoro nebude.
Podla mna by bolo lepsie, keby sa stavala dialnica po LL (po prerazeni tunela by sa pokracovalo na Dubnu Skalu) a z LL by sa islo privadzacom, ktory sa (dufajme) zacne onedlho budovat ako viest vsetku premavku cez Strazov. Ved ta dialnica tak ci tak bude postavena a cesta do LL tiez.
Jozef, ten variant 4-prudovej cesty cez Strazov sa zvazoval od zaciatku alebo sa o tom rozhodlo az na zaklade poziadavky Korejcov do r. 2006 postavit dialnicu?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Miro