Reply on: Papyr #2668:
Áno, máš pravdu, ale dve z tých ciest ústia z/do toho veľkého kruhu, ktorý nie je označený ako kruháč a len jedna ide "zvonku", takže keby tam bol len ten veľký kruh označený ako kruháč a tie malé by tam neboli, poslúžilo by to rovnako dobre a bolo by to podľa mňa prehľadnejšie. Takže stále neviem, načo je tam tých päť malých kruháčov.
Jozef
Plánovaná diaľnica D3 Hričovské Podhradie - Poľsko št.hr., pred Strážovom odbočí doľava na mostoch cez Hričovskú priehradu a v Považskom Chlmci vojde do tunela a pri Anite v Brodne sa napojí na jestvujúcu komunikáciu. Pretože táto časť stavby je pozastavená, diaľnica bude končiť pred Strážovom a tu prejde do plánovaného privádzača do Žiliny, cez estakádu a Budatín sa pripojí na výpadovku smerom Brodno a Poľsko. Oblasť smerom na sever (Budatín, Brodno) bola už v minulosti v pozornosti územného plánovania, pretože sa stále menili plány výstavby diaľnice, cesty prvej triedy, napojenia Brodna do centra a podobne, výstavba v Žiline sa sústredila iným smerom. Po ujasnení týchto vzťahov, bude táto lokalita zaujímavá, lebo leží blízko centra mesta.
http://www.zsvts-scs.sk/fotodokumentacia/images/vizualizacie_zilina/vizualizacie_zilina_002.jpg