Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jakub #2320:
Myslienka "nech si kazdy zaplati, kolko precestuje" je spravna. Kazdy by si mal zaplatit nejaky cas, kedy moze cestovat. 10, 30, 60 min, 24hod, mesiac, 3 mesiace atd. A nie takto ako je teraz, ze clovek cestujuci 30 min zaplati rozne ceny podla toho, kde byva, kam ide a kedy mu konecne pride ten priamy spoj... ?
Reply on: LUK #2326:
precitaj si novinku a vyber si taku linku ktora v tabulke je ?
TeBeCe: Nejde - "záznam o linke neexistuje"
Reply on: LUK #2317:
uz by to malo ist
Reply on: Jakub #2323:
este taketo "dvadsatpetkorunove" spoje su:
L4- z Fatranskej o 4:56
L2- Rosinska VUVT o 4:57
L24- Mogocovska o 4:55 (dokonca aj v sobotu a nedelu)
Reply on: Jakub #2322:
Sorry, vsimol som si, ze si spominal trojku, takze nie z Polnej, ale od Centralnej za 10 ? .
Reply on: Valec #2321:
Dalsi z nezmyslov DPMZ. Miesto toho, aby napisali, ze 25 Sk sa plati iba v 51 a 50, napisu 23-05 bez toho, aby sa pozreli, ci nahodou nemaju denne linky, ktore zasahuju do tejto doby. Cize dovedene ad absurdum, este zo Smrekovej by to bol za 25, ale uz z Polnej len za 10 Sk...
Reply on: Miro #2279:
Ale však nočná tarifa platí v čase od 23:00 do 5:00. To znamená že teroreticky platí aj v prvej trojke zo Soliniek, ak ešte ochádza o 4:55.
Reply on: Miro #2316:
Proste debilizmus jak vysity. A "dopravni odbornici" uz zrejme nevedia ako z konopi, tak vymyslaju somariny ako zavadzanie novych okruznych liniek s nepouzitelnou frekvenciou, prekladom a absentujucou intervalostou a kazdym tymto "zlepsenim" a "prinosom pre cestujucu verejnost" sa dany stav kazi este viac (ale "mame 3 dopravne okruhy"). A prestupna tarifa zavedena nebude. A viete preco? Lebo to by si muselo vedenie DPMZ verejne priznat, ze su banda neschopnych ludi, ktori MHD poznaju len spoza okna svojho auta. Museli by totiz priznat, ze "vykonova" tarifa v sucasnej podobe je nepouzitelnym nezmyslom. Ale to oni predsa tak obhajovali a vtlkali Zilincanom, ze jedine toto je spravne a spravodlive a urcite sa nasim prikladom budu inspirovat aj ostatne mesta...
BTW su ludia (a o.i. aj samotny sef DPMZ), ktori razia teoriu "nech si kazdy zaplati, kolko precestuje". Preto mi nie je jasne, preco existuje tzv, turisticky listok. Ved predsa ked chce niekto za 24 h viac cestovat po Ziline, nech si zaplati, kolko precestuje, nie? Doteraz to nebolo vysvetlene, takze s tou "spravodlivostou" to nebude zase take horuce...
SimCity som hral naposledy verziu 2000:-);-):-D a dokonca som to uhral vitazne v najvyssej obtiaznosti, ale k veci: dratovat abus linku sa Ti z ekonomickeho hladiska oplati vtedy, ak tam mas aspon 60-70 spojov denne. Neber to vsak ako konecne cislo, ovplyvnuje to totiz vela faktorov ako clenitost a sklon trate, pocet zastavok, absencia/existencia infrastruktury, prepravna zataz a mnoho inych.
Reply on: Miro #2314:

To by ti tak vyhovovalo ta L22 rovno od domu do Bytcice. Tento Citybus ev.c. 10 premáva na trase Brodno - Bytcica a pravdepodobne sa tam chodievaju vodici cez prestavku najest.
Jedna technická: na WAPe sa nedajú zobraziť Posledné odchody. Zadám linku, potvrdím a vyhodí mi, že formát súboru neznámy.
Ešte ma napadlo k (ne)prestupnej tarife: Neprestupná tarifa v Žiline najviac postihuje tých, ktorí potrebujú cestovať do/z okrajových mestských častí, kde jazdí jedna autobusová linka a nemajú to šťastie, že cieľ ich cesty je v dosahu tejto linky. Neviem, koľko ich je, ale asi nebude zanedbateľné percento ľudí, ktorí napr. bývajú v Pov. Chlmci, Brodne, Budatíne, Zádubní, Zástraní, Bánovej, Bytčici a pod. a pracujú v západnej časti mesta (Celulózka, Rosinky, chemická). Týmto ľuďom by malo "členstvo" ich obce v meste prinášať o.i. aj to, že by mali mať lepšie cestovanie s MHD, než keby k nim jazdila SAD. Toto by im priniesla práve prestupná tarifa. A ak nie prestupná tarifa, tak by bola oprávnená ich požiadavka, aby autobusové linky robili okruh po meste, napr. aby L21, L22, L27, L30 išli smerom na Celulózku, obišli Vlčince a Solinky...
Reply on: Miro #2313:
Asi si vystihol podstatu 'problému'... ?
Dnes ráno som videl u nás pri nakladacích koľajach Citybus, asi to bol č.10 a na displeji mal 22-Bytčica. Že by niektoré spoje jazdili okolo mňa, či náhodou nechcem ísť do Bytčice k zubárke? Ale veď dnes je nedeľa ?
Reply on: mimi #2310:
Mne to pripadá, ako keby už mali zarobené a len potrebujú ešte koncom roka zvýšiť náklady - viď reklamy na kĺbových karosách, ktoré väčšinou stoja v garáži
Reply on: Jozef #2311:
Tak za tie štyri zostávajúce dni možno ešte odvezie aj o niekoľko ľudí viac ? možno sa tiež pôjdem odviezť ?
V nedelu predvianočná NAY-linka s odchodom o 14 hod. viezla od OD az dvoch cestujucich. Na Karose ev.c. 34 bol vsak uz vpredu vyrazny napis o preprave k elektrodomu NAY.
Reply on: Jozef #2309:
Nechapem strategiu velkych obchodnych retazcov. vynakladaju na reklamu obrovske sumy, ale efekt je nulovy.Ked raz na Vianoce byva najviac ludi a chcem ludom ponuknut mimoriadne linky;tak ho to musim v koordinacii s prepravcom oznamit aj prepravca ma povinost na zastavkach lade ta linka ide dat aj ked len docasny cestovny poriadok.U nas to iste v tychto dnoch je z tesco busmi aj ked zaujem o mimoriadne vianocne spoje by bol, informovanost je nulova! Darmo pre nasich predajcov plati prislovie: Nakup, zaplat a vypadni zas sa vrat s plnou penazenkou.
Reply on: Miro #2308:

Tak teda môžeme konštatovať, že spoločnosti elektrodomu NAY nezáleží na finančných prostriedkoch, ktoré zaplatila za autobus a vlastne ani na zákazníkoch. Je však dobré, že autobus bol objednaný v DPMŽ.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.