Dnes ráno som videl u nás pri nakladacích koľajach Citybus, asi to bol č.10 a na displeji mal 22-Bytčica. Že by niektoré spoje jazdili okolo mňa, či náhodou nechcem ísť do Bytčice k zubárke? Ale veď dnes je nedeľa ?
Mne to pripadá, ako keby už mali zarobené a len potrebujú ešte koncom roka zvýšiť náklady - viď reklamy na kĺbových karosách, ktoré väčšinou stoja v garáži
V nedelu predvianočná NAY-linka s odchodom o 14 hod. viezla od OD az dvoch cestujucich. Na Karose ev.c. 34 bol vsak uz vpredu vyrazny napis o preprave k elektrodomu NAY.
Nechapem strategiu velkych obchodnych retazcov. vynakladaju na reklamu obrovske sumy, ale efekt je nulovy.Ked raz na Vianoce byva najviac ludi a chcem ludom ponuknut mimoriadne linky;tak ho to musim v koordinacii s prepravcom oznamit aj prepravca ma povinost na zastavkach lade ta linka ide dat aj ked len docasny cestovny poriadok.U nas to iste v tychto dnoch je z tesco busmi aj ked zaujem o mimoriadne vianocne spoje by bol, informovanost je nulova! Darmo pre nasich predajcov plati prislovie: Nakup, zaplat a vypadni zas sa vrat s plnou penazenkou.
Tak teda môžeme konštatovať, že spoločnosti elektrodomu NAY nezáleží na finančných prostriedkoch, ktoré zaplatila za autobus a vlastne ani na zákazníkoch. Je však dobré, že autobus bol objednaný v DPMŽ.
Vystihol si to najlepšie. Nikto nič nevie o nejakej linke, autobus je obyčajná Karosa a ten malý nápis nikomu nič nehovorí. A keď sa to cestujúca verejnosť dozvie, bude už po Vianociach. Preprava stojí nemalé peniaze a spoločnosť NAY mohla dať aspoň pznamy do Žilinského večerníka, Žilinských novín, prípadne do ich vianočného reklamného letáčika (ten tiež nemám).
On ten autobus nie je ani nijako zvlášť označený, ak je to ten, ktorý som videl ? vyzerá ako každá iná Karosa DPMŽ a na mieste linkového čísla má veľký nápis PREPRAVA ZDARMA a nejaký menší nápis, ktorý som ani neprečítal ? takže človek ani poriadne nevidí, kam to ide, takže nastúpi len vtedy, ak sa chce odviezť zadarmo a je mu jedno kam ? včera som ho videl odchádzať z Hálkovej s asi pätnástimi ľuďmi na palube a fakt som nevedel, kam vlastne ide a dnes som ho videl na ul. Vysokoškolákov takmer prázdny
inac vcera, v piatok nesli dve strorky, jedna , co ide 14:13 a druha 14:25, obidve z Fatranskej, takze na zastavkach sa tvoril kazdu minutu vecsi a vecsi dav nespokojnych cestujucich...., potom niektori, ktori mali odvahu , alebo sa ponahlali do mesta, tak sa natlacili do L6 a potom aj do L7, ktore trocha meskali pre dlhe nastupovanie cestujucich, ktorym sa akoby zazrakom podarilo natlacit dovnutra ☺ , hlavna vec, ze premavala Nay linka prazdna....
to asi nebol dobry napad zaviest tu nay linku..., viezol som sa v nej v piatok sam, ale postupne nebral vodic asi styroch ludi...ked siel smerom na Halkovu..
ale je pravda, ze tou linkou vlastne nikto nechodi, kym sa o tom ludia dozvedia, ze taka linka vobec premava, tak uz bude po Vianociach ☺
Ako uz bolo oznamene, opat premava az do 23.12.2004 predvianočná NAY-linka. Dnes pred desiatou hodinou na Ul. Vysokoškolákov smerom k OD sa viezol len jeden mládenec a pred 15 hodinou tiež na tej istej zastávke v autobuse nebol nikto! Predvianočná linka nebola nikde medializovaná, nikto o nevie (len my), obchodny dom je dostupny MHD a smerovanie linky nevyhovuje mimomestskym navstevnikom. Autobus je z DPMZ.
Je to tak preto, lebo ked ides z Horok (teda z uzemia mimo mesta), vchadzas na Hajik a teda do obce. Kdezto na Vlcince alebo Solinky vchadzas vzdy len z mesta, nikdy nie z uzemia mimo.
BTW mas pravdu, ze ta tabula by mohla byt az za krizovatkou, lebo aj tak je od tej krizovatky az po tabulu Zilina-Zavodie max. rychlost 60 km/h.
Pochopil som, ale úspornejšie riešenie by bolo dať značku konca Žiliny až za tú križovatku - ušetrili by sa dve tabule a aj tak tam nie je vhodné ísť rýchlejšie. Mimochodom, tabuľa za križovatkou hlása, že vchádzame do časti Žilina - Hájik, ale keď zbehneme do mesta druhou stranou, už sa nedozvieme, že miestnu časť Hájik opúšťame. Okrem toho si myslím, že Hájik nie je miestnou časťou v tom zmysle, ako napr. Brodno, je to len sídlisko. To by potom mali mať samostatné označenie aj Solinky, Vlčince, prípadne aj Hliny.
Doprava do KIA môže byť v princípe zabezpečená niekoľkými spôsobmi:
a) individuálna doprava - autá, motocykle, bicykle (ozaj, myslel niekto pri projektovaní ciest ku KIA na cyklistov?)
b) hromadná doprava - vlak, autobus SAD, autobus alebo trolejbus MHD
Najlepšia je vždy previazaná kombinácia všetkých možností. Bohužiaľ, napriek proklamáciám o budovaní integrovaného dopravného systému v regióne Žiliny to zatiaľ vyzerá, že každý sa hrá na vlastnom piesočku a nevidno žiadnu skutočnú spoluprácu. Prečo si rajecká železnica, resp. ŽRIDS a SAD Žilina konkurujú, hoci v oboch má zrejme veľké slovo jeden a ten istý človek?
Ja som bol a aj som od zaciatku velkym fandom TD, avsak preklenut trol. vedenim tak velku vzdialenost a to jednoucelovo, cez "uzemie nikoho" sa mi nezda zdrave. Od buduceho roku uz nebude statna pokladna prispievat na prevadzkovanie MHD. DPMZ bude dotovana uz len z regionalnych rozpoctov. Preco potom este zhorsovat sami sebe situaciu? Aj keby sme to rovno postavili za statne, udrzovat to budeme my. Teraz napisem nieco od veci. Keby som nieco podobne dal postavit v SIM CITY 4, bol by to zaciatok konca mojho mesta. ?
Vo vozidlách MHD sa objavili nové a zároveň posledné oznamy na výraznom bledozelenom podklade u ukončení platnosti kontaktných Mestských čipových kariet dňom 31.12.2004. Od 1.1.2005 bude možné v MHD v Žiline používať len bezkontaktné čipové karty.
Predchádzajúce oznamy o ukončení platnosti MČK boli na inom farebnom podklade a vo vozidlách MHD boli od júla tohto roka.
Kórejská strana mala všetko do hĺbky spracované. Od pracovnej sily cez dopravné koridory, logistiku a napr. aj analýzu vzťahu obyvateľstva k cudzincom. Čiže mali prehľad o všetkom a s odstupom času mi to pripadá, že sa hrali so Sloválmi a Poliakmi ako mačka s myšou, kto dá viac. O zlome v rokovaniach sa hovorí, keď žilinská strana navrhla okrem iného aj takú drobnosť, že zabezpečí samostatné zdravotné zariadenie, školu a škôlku pre deti. Kórejská strana veľmi ocenila tento prístup mesta a konštatovala, že sa ešte nestretla vo svete pri rôznych rokovaniach s tým, aby niekto mal záujem aj o ich deti. Myslím si však, že vždy ide len a len o peniaze.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.