Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: URBINO #23156:
Početnosť porúch na trakčnom vedení sa snáď vďaka modernizácii o niekoľko rokov zníži. Pri dopravných nehodách by pomohlo, keby tu bolo viac trolejbusov s alternatívnym pohonom. Škoda, že sa na to nemyslelo pri obnove parku. Nemuselo by ani ísť o bežné parciály, ktoré zvládnu 10+ km. Pre obchádzanie bežných drobných prekážok by postačoval dojazd pár stoviek metrov (to dokážu superkapacitory, ako napr. v Ostrave). V prípade batérií na 1-2 km by to už väčšinou stačilo na prejazd celým jedným odpojeným/opravovaným úsekom.

Potom je tu otázka spomínaných častých výpadkov, ktoré sa týkajú najmä meniarne Bajzova, prípadne Priemyselná. Čítal som dostupné materiály k modernizácii meniarní, no nikde som nenašiel zmienku o riešení (batérie?), ktoré by aspoň krátkodobo dokázalo preklenúť výpadok energie.
Sústavné výpadky elektrickej energie,poruchy na trakčnom vedení,dopravné nehody,žiaľ,robia v poslednej dobe,žilinskú trolejbusovú dopravu,nespoľahlivou.
Reply on: námedzník #23150:
Vymenené označovače som si všimol už aj v kĺbovom Citelise. Pri každých dverách je ale iba jeden kus a keďže pri druhých a tretích je ten žltý, tak BČK sa dá označiť len úplne vpredu alebo vzadu. Dosť nepraktické. Snáď je to len dočasný stav.
Reply on: námedzník #23150:
Neplánoval sa náhodou ten nezmysel s označovaním BČK zrušiť?
Reply on: námedzník #23152:
Iná farba je pravdepodobne pre lepšie rozlíšenie označovačov s terminálom a bez neho. Cestujúci takto hneď bude vedieť, v ktorom môže použiť platobnú kartu.
Reply on: Mongolec #23151:
Túto súťaž mám preštudovanú už dávno, týchto vozidiel sa ale modernizácia odbavovacieho zariadenia netýka.
Napriek tomu sa v týchto vozidlách objavujú spomínané žlté polofunkčné (pozor, nie polyfunkčné) označovače.
Všetky tbus aj abus solaris (okrem piatich starších autobusov solaris), hybridov majú označovače kompatibilné so súťaženým novým systémom, preto je zvláštne, že sa v nich ‘nové’ označovače objavujú..
Tiež otázka:
Rozrastajú sa vo vozidlách takéto žlté označovače, nejde na nich označiť BČK. Vie niekto, o čo ide?
Zdravím, len jednu otázočku pre administrátora:
Po zmene imidžu stránky imhd.sk zmizla pri schémach liniek MHD možnosť stiahnuť celú mapu vo vysokom rozlíšení. Týka sa to
dokumentov vo formáte jpg, bmp, pgn a pod.
Nepočíta sa s obnovením tejto možnosti?
Prípadne ako sa dajú takéto schémy stiahnuť?
Ďakujem a ostávam s pozdravom

Reply on: Mongolec #23145:
Ahojte, vedel by mi niekto napísať, z ktorých vozidiel a kedy zmizli CVR? Nech to poznačím do katalógu, dík 🙂
Reply on: námedzník #23146:
,,bola nabúrana.
Reply on: Mongolec #23145:
#256 som si schválne všímal kvôli takému okrúhlemu číslu.. Počas korony ju moc vidno nebolo..
Reply on: námedzník #23144:
Aj z ďalších Soriek zmizli počas uplynulých týždňov reklamy.
#256 konečne bez CVR
Reply on: Matej M #23142:
Ja som narážal na nesúlad medzi dvomi deklarovanými heslami: "prestup bez ďalších poplatkov" a súčasne "možnosť prestupu za zvýhodnenú cenu". Jedno vylučuje druhé, oboje platiť nemôžu. Takže jedno z toho je nepravda.
Reply on: Vladimír #23140:
Jedno z vysvetlení môže byť kompenzovanie diskomfortu spojené pri prestupovaní, v zmysle, nech si ľudia zvyknú...

A keďže neuvažujú o (aspoň) zónovej tarife, tak aj predpokladám, že počet zachádzok nebude ohromný.
301,302,obdržali nálepky ,, Parciál trolejbus,,
Reply on: S499.1023 #23139:
Mňa najviac zaujalo:

2. PRESTUPUJTE BEZ ĎALŠÍCH POPLATKOV
Cestujúci ma možnosť do 30 min. prestúpiť za zvýhodnené cestovné.

Som to len ja, kto tam vidí rozpor?
Reply on: N/A #23138:
Keď hovorí Žilina o spravodlivosti, tak to zle dopadne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.