Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zdravím,

chcel by som sa opýtať, či vie niekto o tej novej pripravovanej MHD zastávke oproti fakulte riadenia informatiky, na Fatranskej ulici.

Ktorá linka to má obsluhovať a kedy 🙂

Vďaka.
Reply on: JurajZaTn #23114:
Super fotky, parada
Úspešná skúšobná prevádzka parciálnych trolejbusov

http://www.dpmz.sk/n684/
Mimoriadne predĺženie platnosti predplatných cestovných lístkov:

http://www.dpmz.sk/n682/


Rozmýšľal som či k nejakému odškodneniu dôjde, už som ale bol zmierený s tým (aj za všetkých cestujúcich),
že neminuté jazdy prepadnú, takže správa ma prekvapila, jediná nevýhoda: nutná osobná návšteva, okrem toho 👍
Dajte si pozor pri vyhľadávaní CP.
Google maps a Smart Žilina zobrazujú nesprávne odchody (školské).
Ako prebieha dezinfekcia vozidiel MHD môžeme vidieť v tomto videu: https://www.youtube.com/watch?v=-TnzN4NArZE
Reply on: Bmpeer #23108:
Zo šotohľadiska som asi úchylný ale autobusy Karosa 7xx a od nich odvodené vo mne nevyvolávajú žiadne pozitívne emócie.
Dnes karosy 05 a 06 predané súkromnému majiteľovi do čiech
Reply on: TB94 #23103:
Ehm, košickú linku N3 už nejaký čas pravidelne vykonáva SOR EBN 10,5. 🙂
Reply on: Jur@j #23101:
Dnes som ich videl aj na zastávke Závodská smerom na Hájik.

Na akých linkách majú tie parciály vlastne jazdiť?
V čom je problém, keď počas víkendu nejazdia trolejbusy? Alebo len ja mám šťastie na výluky?
Reply on: jack02 #23102:
Z hľadiska hlučnosti by to bol prínos, naftobusy nech sú hocijako ''ekologické'', robia ''rámus'' a ten v noci aj lepšie vynikne.
Teoreticky ebusy by boli tiež dobré, ale im treba šetriť batérie aby čo najviac rokov vydržali jazdiť cez deň (- nočné nabíjanie).
Mňa zaujíma aj finančné porovnanie s naftou počas noci, aká veľká úspora by sa dala dosiahnuť napr. za jeden rok (cca).
Prešov (N2+N3 do 2007) i Košice (N71) mali nočné TB linky, ale elektrolejbusovú ''u nás'' ešte nikto nemal.
Jediný problém by boli asi len zimné mrazy, vtedy by musel zaskakovať naftobus.


A teraz nasleduje #301 v akcii, klikajte a slintajte 😛

https://www.youtube.com/watch?v=b5102LOUH20
Reply on: Jur@j #23101:
Žeby ich napadlo , že sa nové 26 tr A krásne hodia na linku 50 kde idú skoro celú trasu pod trolejami.
Striešky sa dnes objavili aj na Hlinskej v smere na Poľnú. 🙂
Reply on: Miro #23099:
No drahé to je riadne, tak asi áno 😂
Myslíš že by riskovali jazdy kade-tade bez ŠPZ?

https://www.epi.sk/zz/2010-351
Skús preštudovať vyhlášku, možno § 101 to vysvetľuje:

''Pri neverejnej doprave na električkovej dráhe a trolejbusovej dráhe pri vydávaní licencie na základe žiadosti dráhového podniku je možné upustiť od náležitostí licencie podľa odseku 2 písm. d) a e) a vydať na takúto dopravu všeobecnú licenciu bez uvedenia liniek, len s uvedením podmienok, za akých môže byť takáto doprava vykonávaná.''

Ak vie niekto presnejšie, nech opraví/doplní. ❗
Reply on: TB94 #23098:
Je to ešte dráhové vozidlo, keď si jazdí kade-tade mimo trolejovej dráhy?
Trolejbus v Zástraní ?! 😗

https://www.facebook.com/dpmzoficialny/

(Nie) je to výškový rekord min. vrámci V4 (ak nie EU)? 🤔


[pre neporovnanie] V piatok tie klasické nevyšli ani len na Hájik 😗

https://www.zilinak.sk/video/697/video-trolejbus-v-oblakoch-dymu-piatkove-snezenie-skomplikovalo-vyjazd-mhd-na-sidlisko-hajik

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.