Reply on: Miro #22779:
Pýtal som sa na to priamo pána Šimka z DP a dostal som odpoveď, že DP plánuje zachovať ako historické vozidlá Škoda 14Tr #213), Škoda 15Tr #228), Karosa B 732 #89), Karosa B 961E (pravdepodobne #115) a medzi vodičmi sa hovorí, že by historická mala byť aj Karosa B 952E #12), tak sa necháme prekvapiť, aká bude realita. Tá 15Tr by sa podľa slov Šimka mala zachovať po vyraďovaní na jeseň, keď prídu opčné trolejbusy. Plus #219 by mala byť technologický voz a vraj počítajú, že po dva kusy zo starých Škodoviek z oboch typov by sa ponechali ako záložné.
falaise
Ideálne by bolo mať linky naskladané v intervaloch 120, 60, 30, 15 a 7-8 minút, čiže 1 spoj za 2h a potom za hodinu 1, 2, 4 alebo 8 spojov. Keby sa šlo do intervalov 120, 60, 20 a 10, tak by sa šlo na skok z 1 spoja za hodinu pri 60 min na 3 spoje za 1h pri 20 min, čo neviem či je dobré, najmä ak sa prímestská doprava v IDS má taktovať v 60, 30 a 15 min intervaloch a MHD ak má na ňu nadväzovať, tak by sa mala vyhnúť intervalu 20 a 10 minút.