Trochu som sa zamýšľal nad situáciou, aká nastane po víkende, keď MHD bude aj naďalej premávať v prázdninovom režime.
Bude zaujímavé sledovať, aký vplyv to bude mať na L4/14, zopár spojov by mohlo byť problémových na L22 a najväčší otáznik je podľa mňa nad L7. Myslíte si, že taká L7 zvládne s jej poobedným hodinovým intervalom dostatočne zabezpečiť odvoz (nielen) školákov a študentov zo ŽU, Soliniek a Hlín na Hájik? Obzvlášť keď sa v prázdninovom režime na L6/16/7 nachádza viacero poradí s krátkymi T-busmi?
Snáď si vzniknutú situáciu neskôr DMPŽ a mesto nevyhodnotia tak, že základnú dopravnú obslužnosť dokáže v pracovných dňoch zabezpečiť aj nižší počet spojov ?
To by som uz riesil Trebelssiho ma v MT prevadzu nemusim sa stahovat do ZA a platovo je skoro rovnako ako v DPMZ kde by som na 7.triedu cakal 6. rokov za 650. eciek to mam teraz a jazdim 4. dni za tyzden
Ale dik za radu kazda ja dobra
Skúste sa opýtať v MDS Považská Bystrica. Momentálne hľadajú nových vodičov a im je myslím jedno koľko má vodič rokov, podstatné je aby mal potrebný vodičský preukaz, prax v autobusovej dopravu a slušné vystupovanie voči cestujúcim
Odpoved na ziadost do zamestnania z DPMZ bolo telefonicke oznamenie ze mojej ziadosti nebolo vyhovene.
50.rocny vodic s 30. rocnou praxou je asi uz stary.Beriem ale treba to napisat aj do inzeratu
Tak to bude napriek dobre vyzerajúcemu vozidlovému parku niečo ešte obskúrnejšie než SAD Trabelssie. No uvidíme, aké referencie podá rebel123 po nástupe.
Predpokladám že ten názov si dali keď ešte boli garážovka s dvomi zhnitými karosami a spoliehali sa, že si ich klienti v Zlatých Stránkach pomýlia zo SADkou ?
Dnes som bol v sukromnej SAD sro vozovy park OK aj nastup ihned ale nechcem to unahlit skusim este SAD ku
Inac jazda na trolejbuse bola zazitok cesta do Zavodia novy trolejbus sice bolo pocut plasty a citit kazdu jamu Vadila mi ta zima na prvy pohlad tam vozia nanuky
Cesta na Z.stanicu sice stary voz ale nehrkotal aj teplo bolo skusim sa o DP dozvediet viac hlavne smennost a samozrejme plat ale dik za radu
V DPMŽ majú služby (po žilinsky šablóny, po Vašom vzoráky) štandardného slovenského "dopravnopodnikového" typu, t. j. buď od rána do cca obeda, od obeda do večera, delené a zopár celodeniek v trvaní štandardnej služby (t. j. cca 8 h). Na rozdiel napr. od BA a KE sú v priemere v ZA služby kratšie, čo je dané skorším ukončením premávky MHD a tiež dlhými intervalmi v neskorších večerných hodinách. Na niektorých službách je zmena vozidla vo vozovni - kĺb za sólo (na zamestnaneckých spojoch do KIE idú článkové autobusy, ktoré prípadne ešte robia posilu na trolejbusových linkách, kĺby potom vodiči vymenia za sóla a pokračujú na iných linkách), cez víkend existuje alebo aspoň existovala služba, kde vodič ráno robil spoj do KIE, potom išiel odstaviť autobus do vozovne a išiel von s trolejbusom. Striedači v Žiline dnes podobne ako vo väčšine slovenských miest neexistujú, ale na začiatku 90. rokov údajne boli.
Také dlhé služby naozaj nemáme. Hlavne pri T-busoch je normálne, že voz strávi väčšinu dňa vonku a vystriedajú sa dvaja vodiči. Na A-busoch je najdlhšia služba od 6 do 14, samozrejme s prestávkami.
rebel123
50.rocny vodic s 30. rocnou praxou je asi uz stary.Beriem ale treba to napisat aj do inzeratu