Tak toto je pre mňa prekvapenie, doteraz som žil v tom že všetky mestské dopravné podniky majú pracovnú dobu riešenú rovnako ako DPB. Netušil som že Zilina je postihnutá tým drbnutým SADistickým manierom.
V DPMŽ nemáš rovnakou sadzbou platenú celú dobu v práci. Na rozdiel od napr. DPB, kde sa z každej dlhšej nedelenej služby odpočíta 1/2 h prestávka, sa v Žiline čas v obratisku počíta po uplynutí nejakej doby ako pohotovosť. Kompenzáciou je vyššia hodinová mzda.
Tak vacsiu istotu nez na MHD mat nebudes. Mestsky dopravny podnik to len tak nezabali. A mas rovnakou sadzbou platenu celu dobu v praci.
Na primestskej doprave v slovenskych podmienkach ss mozes pripravit na 250-300 realne stravenych hodin v praci, pricom do vykonu ti bude zapocitanych tak 180 a ci dostanes premie zavisi od toho akou bulharskou konstantou budu pocitat normu na spotrebu. Na to sa v dnesnej dobe moze dat len bud srdciar alebo zufalec.
Vyzvedal som v SAD-ke vodic v zalohe vela hodin a plat tiez nic moc
Este skusim DAS ZA aj posondujem tu tvoju ponuku ale vraj na MHD to ide dole vodou potrebujem istotu tak na 10-12 rokov
S vozom #113 sa už v DPMŽ nestretneme . Karosa bola pred týždňom odpredaná súkromnej osobe a smerovala do Ostravy, samozrejme po svojich a došla šťastne.
Podla zverejnenych zmluv od Mongolca z 18.10, urcite nie. Pozri trolejbusy v Ceskych Budejoviciach, posledna fotografia, to je trolejbus novsej generacie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
irizar
Na primestskej doprave v slovenskych podmienkach ss mozes pripravit na 250-300 realne stravenych hodin v praci, pricom do vykonu ti bude zapocitanych tak 180 a ci dostanes premie zavisi od toho akou bulharskou konstantou budu pocitat normu na spotrebu. Na to sa v dnesnej dobe moze dat len bud srdciar alebo zufalec.