Reply on: LUK #1893:
tak ohladne toho, ci musis rozmyslat, ze ci ta dovezie tam ci onam.., , ano mas pravdu, aste aj dnes exustuje dost pocetna skupina ludi, ktora ma problemy sa v tom vyznat, nejde len o dochodcov, ale aj mnohych inych jedincov....., je to zvlastne, ale ked sa pozriem na cestovny poriadok na zastavke, dokonca aj s prehladnym vyznacenim zastavok na ktore dany trolejbus pojde, tak je to navrhnute tak, ze zastavky prechadza od hora, smerom dole , preto vidim na ktorej zastavke som a na ktoru chcem ist, a ked uz ide o to, tak tak mi moze byt jedno , ze nepoznam nazvy ostatnych zastavok, hlavne, ze ide natu, tam chcem ist ja..., ale ked uz ani to nie su schopni pochopit mnohy ludia, tak ja uz neviem..., ked aj po precitani cest.poriadku sa musia pytat este 10-tich na zastavke, alebo vo vozidle, ze kam ide.....
Jozef
Zokruhovanie liniek bol sen dopravákov, ktorý sa im splnil. Nie každé mesto si môže dovoliť zokruhovanie liniek. Treba sa pozrieť aj na to, že žilinská aglomerácia sa nevyvíjala ako pretiahnutá štrudla, ale mesto sa rovnomerne rozrastalo všetkými smermi. Z tohto dôvodu si mohli dopraváci dovoliť vybudovať za desať rokov tento dopravný systém. Tento "zložitý" systém je veľmi jednoduchý. Bol vybudovaný centrálny okruh z ktorého sa rozvetvovali linky ďalej na sídliská a keď sa rozširovala výstavba tratí, potom navzájom prepojili. Vznikol stredný okruh pre L5/15 a s centrálnym okruhom vytvorili veľký okruh. (Vlčince - centrum idú dve paralelné linky, po jednej idú týmto smerom zokruhované L7/17 a po druhej trase L5/15). Na veľkom okruhu sa nachádujú tri sídliská a centrum a naň vychádzajú zokruhované L7/17 zo štvrtého sídliska, čím sú všetci prepojení. Záleží na cestujúcom, akú kombináciu si zvolí. Cestujúci sa môže nachádzať na ktoromkoľvek mieste (sídlisko, centrum), vždy sa dostane tam kam potrebuje. Domáci systému dobre rozumejú a ani pre cudzieho návštevníka nie je systém nezrozumiteľný, lebo ide jedným smerom, tam kam potrebuje.