Ad. železnica: To, že L17 nie je prípojom k vlaku je prinajmenšom čudné (aj keď som ju už raz stihol). Avšak peší prechod z Fatranskej k ŽU by sa ešte dal zvládnuť. Ale čo nočná doprava.
Príchod vlaku 23:56 (zvykne meškať kvôli prípoju z Maďarska), odchod L50 23:00. Najmä v nedeľu týmto spojom cestuje dosť študentov (keď som sa ja viezol bývalo to tak 20-25 ľudí*25Sk=500-625Sk. Lenže raz sa mi stalo, že sme prišli s 5 minútovým meškaním a ten bus zrejme odišiel naprázno. Aká je strata DP v tomto prípade vidíte sami.
O vlaku s príchodom 1:44 a odchodom L50 a 1:40 sa radšej ani nezmienim.
Príchod vlaku 23:56 (zvykne meškať kvôli prípoju z Maďarska), odchod L50 23:00. Najmä v nedeľu týmto spojom cestuje dosť študentov (keď som sa ja viezol bývalo to tak 20-25 ľudí*25Sk=500-625Sk. Lenže raz sa mi stalo, že sme prišli s 5 minútovým meškaním a ten bus zrejme odišiel naprázno. Aká je strata DP v tomto prípade vidíte sami.
O vlaku s príchodom 1:44 a odchodom L50 a 1:40 sa radšej ani nezmienim.
Jozef
...že im železnica oficiálne nedáva svoje cestovné poriadky.
Už sme to tu spomínali a príklad som uviedol zo Švajčiarska. Železnica sa nebude prispôsobovať DP. Nosný dopravný systém je železnica, po spracovaní grafikonu vlakovej dopravy (GVD) sa prispôsobujú súkromné železničné spoločnosti (je ich vyše 60), autobusová doprava, lodná doprava po jazerách a MD. Neviem, prečo na Slovensku by to malo byť ináč. Medzinárodný GVD sa pripravuje s dvojročným predstihom a vnútroštátny je už dávno pripravený. Kto sa chce prispôsobiť, ten si môže CP od železnice vyžiadať. Okrem toho na rýchlikovej doprave na hlavnej trati je zavedená taktová doprava a časy sa už niekoľko rokov výrazne nemenia. Ak DPMŽ pripravoval v júli zmenu CP a hlavne prepojenie L17 žst - ŽU bola možnosť si tento poriadok stiahnuť z internetu alebo sa len prejsť na žst a pozrieť sa na taktovú dopravu rýchlikov. Hádam tu nechcete niekomu nahovoriť, že ZSSK má zmeniť GVD a prispôsobiť sa L17.
Už v júli som písal, keď boli sťažnosti na uvedenú linku, že na ťahu je DPMŽ.