Reply on: Vladimír #11849:
Cez moje čiernobiele videnie je to veľmi, preveľmi chybný krok, ktorý opätovne znechutí cestujúcu verejnosť a priblíži MHD doprave SAD. Posledné roky katastrofálne klesal počet prepravených cestujúcich, kde na niektoré oprávnené príčiny sme poukazovali. Bohužiaľ tento krok, ktorý vyšiel z jednej kancelárie DPMŽ je nesystémový a odborne nekvalifikovaný. Nie je mysliteľné, aby nebola zachovaná ponuka pre cestujúcu verejnosť na nosných linkách aj počas víkendov. Stačí sa pozrieť na slovenské DP, prípadne na Morave alebo v Čechách a opýtať sa ich prečo nespravia aj oni 40 minútový interval. Prečo má byť Žilina vždy výnimkou a opakom iných DP? Nech sa pán riaditeľ nehnevá, ale toto riešenie je neodborné a výpočet údajnej úspory spoza zeleného stola sa vráti DP naspäť ako bumerang. Bude to jeden z prvých krokov, ktorý sa po jeho odchode bude musieť napraviť a navyše bude spojený s jeho menom.
Kvacalova23
Ak bola NKTD nastavená na prestup, tak som teraz zvedavý, ako bude fungovať prestupová tarifa pri 30-40 minútovom intervale. Už snáď nikto nebude cestovať medzi sídliskami, lebo by to mal "veľmi výhodné" už len pešo by tam bol rýchlejšie, ako čakať na prestup.
Ešte by bolo potrebné sa zamyslieť nad tým že pre obyvateľov Hlín, v čase do 13,00 v nedeľu je interval 40 minút. L.2 , L.7 , L.1 nechodí, sú odkázaní len na jediný spoj, nie je to trošku diskriminácia? Skoro porovnateľne má spojenie v danom čase Považský Chlmec, Trnové, Bytčica, Brodno, Zástranie kde sa interval blíži blíži k porovnaniu s týmito dedinkami, a je to porovnateľné? To asi ťažko.