Reply on: S499.1023 #11773:
Na Rondel sa vždy vchádza do pripájacieho pruhu, ktorý je súčasne odbočovacím pruhom pre nasledujúci výjazd. Okrem toho sú tam dookola dva priebežné jazdné pruhy. Takže ak vychádzaš hneď na nasledujúcom výjazde, nemusíš vôbec dávať prednosť tým, čo už sú na okruhu a pokračujú po ňom ďalej. Každý si ide vo svojom pruhu a neprekážajú si.
Jozef
Trakčná energia sa znížila, čomu sme sa potešili, ale bohužiaľ aj zvýšila. „Zníženie celkovej spotreby trakčnej energie sme dosiahli zrušením dvoch liniek v novej organizácii dopravy, zvýšenie spotreby trakčnej energie na 100 km je z dôvodu zmeny zaraďovania dlhých trolejbusov do prevádzky.“
„Zníženie celkovej spotreby nafty v litroch je z dôvodu zrušenia linky č. 28.“ Hoci linka č. 28 bola zrušená už 26. 9. 2005 a naposledy premávala v pracovný deň piatok 23.9.2005 spoločnosť sa v správe pochváli, že jej zrušenie už v roku 2005 spôsobilo úsporu v roku 2006? Alebo, snáď niekto naplánoval spotrebu nafty aj v roku 2006 na neexistujúcu autobusovú linku?
Okrem rôznych nezrovnalostí má správa množstvo gramatických chýb (napr. Hlinkové námestie, vady a pod.).