Reply on: Vševedko #1096:
Presne tak. A je to na zamyslenie, zvlášť ak vieme, že v mnohých ohľadoch je Solaris oproti konkurencii lepší.V Prešove Solaris rýpe spodkom o asfalt na Solivare pri prejazde Námestím osloboditeľov v smere z Kysuckej na Zlatobanskú (L19) a v centre pri výjazde z ul. kpt. Nálepku vpravo smerom k divadlu (L11). Teda, aby som bol presný, dnes už nerýpe - vodiči si našli manéver, ako kritický bod prejsť bez ujmy na vozidle.
Sarko
Čo sa týka prejazdnosti, zopakoval si to možno tisíci raz, ale určite nie na žilinskom fóre (aspoň čo som pozrel históriu s hľadaním podľa slova "CityBus"), tak prečo to neprebrať aj tu? Prejazdnosť Solarisu je síce overená a obmedená na určitých linkách v PO, čo je dané možno aj miestnymi pomermi, napr. odľahlými časťami mesta alebo obsluhovanými obcami. V KE si napr. nespomínam na žiadne ohlasy o miestach, kde by Solaris nemohol. Preto tento faktor môžeme posudzovať len individuálne pre každú prevádzku zvlášť.
K tomu filozofovaniu - ak by sme sa bavili iba v rovine "ktorý autobus je dobrý a ktorý zlý", tak by to fakt nemalo zmysel. Prekvapuje ma však vyjadrenie o hraní sa na detinskú hru, keď tu niektoré oblasti preberáme častokrát do detailov.
Na záver - v prípade kladov Urbín oproti CityBusom tu padli argumenty ako nižšia spotreba PHM, dlhšia záruka, širšia paleta typov, každý typ vždy 100% NP, lepšie usporiadanie interéru, prepracovanejší dizajn, atď., tak by bolo vo všeobecnej rovine zaujímavé vedieť v čom teda vyniká CityBus. Samozrejme, neber to ako podryp a ak si sa rozhodol už nevyjadrovať, budem to rešpektovať.