Ja som išiel včera linkou 27 s odchodom z Kysuckej o 9:33 do Zástrania. Bol to nový bus B952 a tiež som obdivoval, s akou istotou do toho kopca vyšiel. Pred posledným stúpaním na konečnú mierne pridal, aby to s rozbehom vyšiel. A na tej stiesnenej konečnej na rozjazdenom snehu ako sa s istotou cúvaním otáčal... skrátka profík ?
Zdravim vsetkych na stranke imhd.som obyvatel Ziliny a pravidelne vyuzivam MHD nedami aby som sa nepodelil zo zazitkom zo soboty:poobede som cestoval L.14 voz.238 Stanica-Vlcince ostal som prekvapeny ze t-bus nebol od strechy po podlahu docmarany podlaha vyzametana vodic jazdil ako kaskader(v dobrom slova zmysle)na zasnezenej ceste jazdil s istotou a presnostou jazca F1.za posledne dni snezenia to bol prvy spoj ktory ma odniekal niekam doviezol nacas.moja otazka:nema DPMZ viac vodicov ktori dokazu jazdit nacas s cistym vozidlom
V Turci opat jazdi 34-ka z DPMZ.
Jazdi na vykone Vrutky - Jasenska dolina. Vozidlo je cez noc odstavene v Jasene. Od DPMZ je prenajate len jedno vozidlo, druhy skibus je prenajaty z druzstva a jazdi z T.Teplic do Jasenskej doliny.
Pár postrehov z piatkovo-sobotného vozenia sa po Žiline:
- City bus 09 má vyoperavaný vnútnorný transparent (chyba sie coś zepsulo)
- Citelis 118 poskytuje veľmi príjemné vozenie, pri tej príležitosti vítam Žilinu v rodine miest s vŕzgajúcimi a zavíjajúcimi kĺbmi
- potulky žilinskou sieťou som rozšíril o dva pre mňa nové úseky do Považského Chlmca a Vrania. Týmto sú poslednými úsekmi, kde som nikdy v živote nebol úseky Kvačalova - Pod Hradiskom, Š.O.K. centrum - Bánovská cesta - Závodská a Domáce potreby - Prius.
Ešte tie tvoje a moje podmienky rozšírim: pozrite si aj Vladimírove podmienky na tvorbu linkového vedenia (v Nitre) na nitrianskom fóre.
Len ako pomôcka, snažte sa linky pri ich návrhu označovať napr. písmenami, aby vás čislené označovanie neviedlo určitým smerom. Očíslovať až na konci a podľa možností tak, aby sa čo najviac podobalo na súčané (minulé) číslovanie.
Re #10715 simkoslav: Prines ho večer a pozrieme sa na to. Mapku netreba, nakreslíme.
Podávam svoj bojový návrh, budem rád, ak mi vytkneš jeho nedostatky. Len upozorňujem, že som ho nevymyslel dnes a teraz, ale už dlhšie som si to skúšal:
Prípadné negatíva:
- zrušenie priameho spojenia Vlčince - Bytčica; riešiť náväznosťou linky 22 na linku 2 na Štúrovom nám., nie je tu potrebné prebiehať cez ulicu, náväzné spoje by boli vyznačené v CP; náväznosť je možné vytvoriť do 2 min.
- zložitosť liniek 3 a 4.
Obmedzenia:
- niekoľko účelových spojov l. 1 by v rannej a popoludňajšej špičke zachádzalo k depu
- niekoľko účelových spojov l. 2 by v rannej špičke premávalo ramenom po Košickej (opačne v popl. špičke); z dôvodu ľahšej prepravy cestujúcich do KIE a škôl.
- na l. 2 by bolo možné eventuálne prevádzkovať 1 nízkopodlažný autobus s garantovanými spojmi pre invalidov (toto vozidlo je momentálne ušetrené zo zrušenej linky 2 do Bytčice)
- sólo vozy na l. 5 (býv. 16) by postupnou obnovou vozoového parku boli nahrádzané kĺbovymi (vzhľadom k rast. počtu obyv. sídliska Hájik).
Drobná otázka: máte niekto pozitívne info, že príde dnes večer do Drevenej kravy aj Juraj? Ako tak pozerám, jeho posledný príspevok je z 21.1. o 18:08, keď sme miesto stretnutia ešte nemali dohodnuté ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
marek