este dodatok: Podla toho, co som pozoroval v Prahe a v Presove, tak takto desivo vrzga cca kazdy piaty klbovy NP bus z Vysokeho Myta. Ale casom vsetky prestali. Zmiernuje sa to aj tym, ked je plne nalozeny.
Novozvolený riaditeľ DPMŽ Igor Gubala bol vedený vo zväzkoch štátnej bezpečnosti (ŠTB) ako dôverník s prezývkou „Igor“. Zároveň tvrdí, že spoluprácu s ŠTB nikdy nepodpísal. Bližšie si prečítajte v Žilinských novinách:
marek:na T-buse do tocne nateka noda je to konstrukciou vozidla pri pravidelnom premazani sa to da udrzat v norme.novy bus je cely plastovy treba najt miesto trecie plochy no nato treba cas myslim ze sa to da riasit,keby som mal Tr-25 pohram sa
mirec238:klobuk dole pred tvojou skromnostou nechcel som ti robit neziadanu reklamu hodnotil som kvalitu ta je u teba o poznanie lepsia.ako cestujuceho ma zaujima kto no hlavne ako ma vezie P.S. to zrkadlo mas super.
V neďalekom Dolnom Hričove, v blízkosti Letiska Žilina, plánuje česká firma CTP Invest investovať 3,5 miliardy korún do nového logisticko-priemyselného parku. S výstavbou by sa malo začať už v tomto roku. V tomto parku by sa malo zamestnať v budúcnosti asi 3 000 ľudí, podobne ako v automobilke, ktorá je umiestená na druhej strane Žiliny. Takéto množstvo zamestnancov zvýši tlak aj na dopravu v tomto priestore, a tým aj na MHD v Žiline.
Trolejbus Škoda 15TrM #238 patrí medzi moje najobľúbenejšie trolejbusy. Vždy je v ňom čisto a jazda v ňom pôsobí na mňa príjemne. Dúfam, že aj naďalej sa budeš o ten voz starať tak dobre ako doteraz. ?
dik1.mhd funguje na principe prist bodu A do B za urceny cas ja nie som cernoch a sneh som uz videl,za jazdy nefajcim,nevolam,nevrze mi tocna sice soferujem jednou rukou o takuto reklamu nestojim.stranky su urcene na diskusiu ako pomoct cestujucim a vodicom hoci ma potesilo ze aj niekdo zvonku si vsimol v com sa vozi.
Buď trpezlivý, ešte nie je na stránke aktuálne číslo. Ak tam nebude dnes, tak zajtra už určite. Rozhovor je uverejnený na 1. a 2. strane Žilinského večerníka.