Reply on: Jakub #10172:
Skutočne je neporiadok v parkovaní v celom meste. Či na uliciach alebo na sídliskách. Neviem, ako si spomínal, načo je vlastne postavená štvorpruhová komunikácia na Hálkovej ulici, keď v jednom pruhu parkujú autá. Samozrejme, že to prekáža aj vodičom MHD a nielen na Hálkovej. A to už nechcem písať ako vychádzajú autá spoza zastávky MHD cez plné dve čiary. Táto obsiahla diskusia o parkovaní začala na diskusnom fóre len z jedného hlúpeho predvolebného prísľubu, že sa umožní parkovanie v centre bezplatne a aby ľudia neplatili pred "vlastným" domom za parkovanie (na verejnej komunikácii !). Som zvedavý, a myslím že aj ostatní, ako sa nové vedenie magistrátu vysporiada s týmto prísľubom, pri extrémnom náraste individuálnej automobilovej dopravy v centre.
Juraj
Zober si, ze by som chcel usetrit nielen na "zvoze" a "odvoze" vodicov, taktiez na nakladoch parkovacieho arealu /udrzba, osvetlenie, zimna sluzba -odhrnanie od snehu atd./. Nedajboze by som chcel na tom este zarobit prenajmom arealu inej fyzickej alebo pravnickej osobe. Co urobim? Presne to co tajtrlik v nemenovanej firme. Umoznim ako ten nemenovany tajtrlik vsetky B700-ky a B900-ky vsetkym nasim vodicom parkovat "pod svojimi oknami". Danovo im vypocitam zdanitelne plnenie nepenazneho prijmu v minimalnej vyske cca 2km domov a 2 spat a usetrim rocne statisice! Chlapci prijdu s klbakom pred panelak, obsadia X miest, kde by mohli parkovat "domaci obyvatelia", este si mozu vyjazdit blato na byvalom travniku /zlegalizujte nam to vybetonovanim za peniaze danovych poplatnikov, vsak tu uz trava rast nebude!/ a vsetko bude v pohode?
Je zaujimave, ze vacsina v takomto pripade povie, ze v pripade sluzobnych Karos nie, ale desiatky sluzobnych oktavii, furgonov moze? Ze to nie je to iste? Ale je!