Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #4432:
bežnému... ? ? ?
Re jsi:
konencne, Peto(vodic) sa potesi...
a co jej vlastne bolo???
207-cka uz opat na linke 6,7,17
Otvorenie zastávka Žilinky-Solinky blo pripravené ku zmene GVD 12.6.2005. Všetky železničné organizácie boli k tomuto dátumu pripravené, vrátane DPMŽ. Cestujúca verejnosť bola dobre informovaná, bohužiaľ sila úradníka s okrúhlou pečiatkou je neprekonateľná. Dnes som sa informoval na preprave a pravdu povediac, nadšenie z otvorenia už vypŕchlo, je normálny pracovný rytmus a čas dovoleniek. "Keď príde rozhodnutie, ostatné zabezpečíme", znela odpoveď. Je to už zbytočné sledovať, keď to bude aktuálne, tak sa to tu napíše.
marek: ak je, tak je tak malý, že bežnému vlkovi unikne...
Reply on: Papyr #4429:
Medzi 810 a 812 je rozdiel aj na skrini vozidla, len treba pozerat.... nieco sa najde.
Inak k tym lietadlam jedna uplne off topic story, nijako nesuvisi so Zilinou: Bol som raz navstivit svoju kolegynu z fakulty, ktora byva v Paline, okres MI. Nejak dosla rec na lietanie do Prahy a rozoberali sme moznosti leteckeho cestovania - kolko to stoji busom do Kosic, kolko letenka, kolko casu stravi presunom na kosicke letisko z Palina a tak. A vtom sa zamiesal jej otec a hovori: Vidis to ruzove prejasnenie na obzore? To je uzhorodske medzinarodne letisko. Necelych dvadsat kilometrov. Za prvej republiky odtial startovali lietadla na Prahu - keby nam to Stalin nevzal, tak dceru dnes vozim na letisko tam 🙂
Reply on: LUK #4428:
To len na upresnenie, nech su aj obrazky 🙂
Papyr: o inom čele som predsa písal...
Reply on: Jakub #4422:
Letecku ci tankovu? 🙂

Marek, Jakub, LUK: 811 sa pozna velmi jednoducho - ma ine celo. 810 a 812 vyzeraju zvonku rovnako (az na krajsi nater na 812).

810: http://www.railfaneurope.net/pix/sk/diesel/dmu/810/400-499/ZS810_439sa.jpg

811: http://www.railfaneurope.net/pix/sk/diesel/dmu/811/811-001_Kralovany.jpg

812: http://www.railfaneurope.net/pix/sk/diesel/dmu/812/812011a.jpg
Reply on: LUK #4425:
podla toho ich rozoznavam dokonca aj ja. 😉
Jakub: to je jednoduché - červené sú 812, oranžové 811 (tieto majú aj iné čelo), klasické červenokrémové 810...
Reply on: marek #4423:
811 alebo 812, ja sa v nich tak dobre neorientujem 🙂.
812???
do Rajca premavaju motoraky radu 811!!!
Reply on: Papyr #4419:
A ktovie, mozno raz bude otvarat aj linku na Budapest-Ferihegy ? .
To Miro: Vcera naobed som videl vlak do Rajca a digitalne ukazovatele uz svoju funkciu vykonavali. Dnes som jednu 812 videl zatahovat do depa a mala naboku plechovu tabulu.
Akciovú spoločnosť Letisko Žilina založilo Mesto Žilina v roku 1996. O rok neskôr sa jej akcionármi stali podnikateľské subjekty, mestá a obce regiónu. V zmysle vládneho programu Reštrukturalizácie letísk v SR Žilinčania, ako prví a jediní na Slovensku, uskutočnili takúto transformáciu... 75 percent užívateľov letiska v Dolnom Hričove tvoria práve neštátne subjekty. Na 43 percent ho využíva Žilinská univerzita, na 26 aerokluby a na 6 armáda a polícia. Letisko, a. s., pritom nedostáva zo strany štátu dotácie, ktoré by vykryli stratu... Podľa slov predsedu dozornej rady a. s. Letisko Žilina Georga Trabelssieho tak po dvoch rokoch práce nastáva historický okamih pre žilinský región. Spoločnosť Letisko Žilina a. s., dokončí tento projekt v spolupráci s krajom s tým, že ho budú realizovať dovtedy, kým sa prevádzka linky Praha - Žilina nerozbehne naplno. Potom odovzdá v priebehu niekoľkých týždňov prevádzku Letiskovej spoločnosti a. s., v ktorej by mali byť okrem zástupcov vyššieho územného celku a mesta Žilina aj zástupcovia Letiska Žilina a. s. "Prenajmeme tento majetok novej spoločnosti a tá bude pokračovať v projekte aj s personálom, ktorý je tam zaškolený", konštatoval Trabelssie.
Pozn.: Mesto Žilina založilo spoločnosť Letisko Žilina, mesto držalo pri živote letisko a vykrývalo stratu, mesto vybavovalo a zabezpečilo leteckú linku, pričom Bratislava ani prstom nepohla. Mesto Žilina tam vrazilo milióny korún, tak prečo primátor ako zástupca mesta nemá byť pri otváraní leteckej linky? To je tak ťažko pochopiť?
Reply on: Jozef #4418:
Coze, SLOTA bude slavnostne otvarat linku do PRAHY??? ?
Tak už sme sa dočkali, po niekoľkých rokoch znovuobnovenie leteckej linky do Prahy. Zo Žiliny sa od 15. júla, od začiatku prevádzky pravidelnej leteckej linky Českých aerolínií Žilina - Praha, bude lietať do celého sveta. Na uvedenej trase bude premávať linka z Letiska Žilina v Dolnom Hričove denne okrem soboty. Z Prahy bude odlet o 12:25 a prílet do Žiliny 13:35. Po 45-minútovej prestávke naberie lietadlo opäť kurz Praha, kam priletí o 15:25. Uvedený grafikon bude platiť do 29. októbra tohto roku. Po prílete do Prahy budú mať cestujúci letecké prípoje na rôzne ďalšie linky. Kapacita lietadla je 46 miest.
Linka by mala byť podľa predsedu dozornej rady Letisko, a. s., Georgea Trabelssieho prínosom pre ľudí, ktorí sa chcú vzdelávať alebo pracovať vo svete a mala by priniesť aj nové investície a turistov. Na jej slávnostnom otvorení a sprevádzkovaní terminálu na Letisku Žilina sa zúčastní aj predseda predstavenstva a prezident ČSA, a.s., Jaroslav Tvrdík a primátor Žiliny Ján Slota. Účasť prisľúbil aj minister dopravy SR Pavol Prokopovič.
http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=1495&nadpis=Spravodajstvo
Reply on: Jozef #4415:

V predchádzajúcom texte pri Meniarni na Bajzovej ulici má byť správne uvedený novobudovaný objekt Dom nábytku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.