Tunel pre verejnú dopravu pod centrom Seattlu s dĺžkou 2,1 km bol postavený v rokoch 1987 - 1990. Najskôr v ňom jazdili hybridné trolejbusy, ktoré v podzemí jazdili na elektrinu a na povrchu na naftu. Už počas výstavby tunela boli doň v predstihu nainštalované koľajnice, ktoré sa však ukázali byť pre prevádzku tram-trainu nepoužiteľné. V rokokch 2005 - 2007 preto došlo k prestavbe tunela, položené boli nové koľajnice, trolejové vedenie upravené na prevádzku tram-trainov a trolejbusy boli nahradené diesel-elektrickými autobusmi. Od roku 2009 sem bola doplnená prevádzka koľajových vozidiel. Spoločná prevádzka s autobusmi trvala až do roku 2019, kedy boli trasy autobusov premiestnené z tunela na ulice na povrchu. Odvtedy tunel slúži už len tram-trainu.