imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Vozidlové informačné displeje sa dajú použiť aj na propagáciu voľných miest pre vodičov
#12226, SK63 AVE, linka 143, Charles Street
#15382, YT09 ZCA, linka 1, Piccadilly
#11864, SK24 CLV, London Road
#19474, MX58 UTN, Barton Dock Road
Wright Eclipse Gemini 2 pod hradom Rushen, ktorého výstavba prebiehala v 10. - 16. storočí
#175, LMN-175-K, linka 6, Douglas, Peel Road
Motorový vozeň #29 z roku 1904 čaká na dokončenie rekonštrukcie
Jeden z otvorených motorových vozňov
Citaro prechádza popri pozostatkoch neslávne známeho zábavného parku Summerland
Trať je dlhá 0,9 km a má rozchod 610 mm
Pohľad z otvoreného vlečného vozňa
#9 + 40 na východiskovej zastávke Derby Castle na okraji Douglasu
Prestup medzi konskou železnicou a elektrickou železnicou
Na električke #2 je vidno 131 rokov prevádzky
Bar v bare v prestupnej stanici Laxey má vzdialenú podobu električky
Prístrešok s motívom vlečného vozňa
Pri rekonštrukcii trate v rokoch 2016 - 2021 bola snaha presunúť koľaje konky zo stredu cesty bližšie k moru, čo sa však nestretlo s pochopením obyvateľov a tak aj po rekonštrukcii koľaje zostali na pôvodnom mieste
Jedným z lákadiel Ostrova Man je úzkorozchodná parná železnica
Železnica prechádza cez pasienky
9 km dlhá železnica má len jednu medziľahlú stanicu, nazvanú Bungalow
#7 z roku 1894 s pôvodnou farebnou schémou v súprave s vlečným vozňom #40
#2 + 41 na súbežnom úseku so železnicou na horu Snaefell
Krátko počas výstavby a po nej mala železnica na horu Snaefell duálny rozchod 914 a 1067 mm umožňujúci jazdu vozidiel z ostatných železníc na Ostrove Man
27 km dlhá elektrická železnica bola vybudovaná v rokoch 1893 - 1899
Konka v Douglase jazdí s prestávkami od roku 1876
Regionálna električka mimoriadne počas výluky končí na bývalej konečnej linky D Quartier Belvedere
Nové električky na Wiener Lokalbahn jazdia v pravidelnej premávke s cestujúcimi od začiatku roka 2023
Výstavba stanice predĺženej linky metra U2, kde bude možné prestúpiť na linku U4
Vlaky linky U4 nad budúcou traťou linky U2
Výstavba stanice predĺženej linky metra U2, kde bude možné prestúpiť na linku U4
Tlmiace profily na bokoch koľajníc
Jednoduchá betónová viacvrstvová konštrukcia železničného zvršku bez antivibračnej rohože
Koľajnice pripravené na podbetónovanie
Príprava na podbetónovanie koľají
Preložka električkovej trate v Universitätsstraße
Výstavba metra U5 si vyžaduje rozsiahle obmedzenia na povrchu a tiež dočasné vedenie niektorých sietí
#L 9204, S EBUS 4, linka 180, Mirabellplatz
Elektrobus na regionálnej linke
Kein Alkohol: Vodíkový Solaris v službách Postbusu
Rozdiel medzi dvoma generáciami bruselských električiek Cityrunner
Metro 3 prevezme v asi polovici trasy už v predstihu vybudované tzv. premetro stanice, ktoré začali fungovať v 1970. - 1990. rokoch a doposiaľ slúžili električkám
Stavenisko metra je oblepené motívmi a vizualizáciami metra
Prvá podzemná električková stanica postavená v 1950. rokoch prejde v rámci výstavby linky metra 3 rekonštrukciou, pri ktorej bude zrušená trať električkovej linky 3 (kolmo na trať na fotografii), keďže tú nahradí metro
Druhá generácia električiek Flexity Outlook Cityrunner bola objednaná v roku 2020 a vyrobená vo Viedni
Druhá generácia bruselských električiek Flexity Outlook Cityrunner bola rovnako ako prvá séria navrhnutá dizajnérom Axelom Enthovenom
V lete 2024 bola v plnom prúde výstavba linky metra 3, ktoré nahradí električkovú linku 3 jazdiacu cez tzv. premetro tunely
Belgická regionálna jednotka Bomardier radu 96 vo francúzskom Lille
Železničná stanica Lille Flandres
Vestibul stanice metra Tourcoing Centre
Celková dĺžka tratí metra VAL v Lille bola v roku 2024 45 km
Uzatvorená stanica metra linky 2
Interiér jednotky metra VAL 206
Stanica metra linky 2 Eurotéléport
Kapacita vozňa VAL 208 je 76 cestujúcich
Interiér úzkej jednotky VAL 208 (šírka 2,08 m) má miesta na sedenie umiestnené prevažne len na jednej strane
Bočný pohľad na jednu z novších jednotiek metra od firmy Matra
Dvojvozňová jednotka VAL 208 má dĺžku 26 metrov
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Jedna z prvých staníc prvého plne automatizovaného metra v Európe bola otvorená v roku 1983
Estakáda metra v Lille, ktoré bolo druhým plne automatizovaným metrom na svete a prvým v Európe
V metre v Lille jazdia automatizované jednotky VAL
Od roku 2013 prebieha predlžovanie nástupíšť, pričom od roku 2017 mali v metre 1 jazdiť dvojnásobne dlhé vlaky
Turnikety pri vstupe do metra 1
Nedávno dokončený prestupný terminál pre autobusy a električky
#2-CHZ-110, 22082, 421001, linka E83, Gilly, Rue Brasserie Gillieaux
Trolejové kontakty slúžiace na prihlásenie sa do jednokoľajného úseku
Na jar 2024 mohli byť jednosmerné električky nasadzované len na skrátené spoje linky 2 vzhľadom na to, že na ďalšom úseku už museli jazdiť iba obojsmerné električky
Dočasná koľajová spojka počas uzávierky južnej vetvy cez historické centrum
Dočasné betónové nástupište na dočasnej konečnej linky 2
Dočasné ukončenie linky 2 v centre mesta, ku ktorému viedol pomerne dlhý jednokoľajný úsek
KT8D5.RN2P v retro nátere
Dočasné ukončenie električkovej trate pri Radnici Slovany
Detektory prítomnosti cestujúcich v dverovom priestore v električke 40T
Najstarší typ označovača (MOC) v električke Škoda 40T
#395, linka 2, Slovanská ul.
Skúšobná jazda trolejbusu Škoda 32 Tr pre Vilnius
Skúšobná jazda trolejbusu Škoda 32 Tr pre Vilnius
#1762, linka 8, Nádražní
LED pásik na hrane nástupišťa dlho nevydržal, po roku a pol od spustenia prevádzky na trati už viacero segmentov nesvietilo
Natrolejovanie Škody 32 Tr
#3313, linka 30, Kociánka
Interiér trolejbusu Škoda 32 Tr
#3311, 3313, linka 30, Soběšice, Útěchovská
Dvojica trolejbusov mieri na konečnú v Soběšiciach
#3322, linka 30, Soběšice, Útěchovská, Klarisky
Oznam o predĺžení trolejbusovej linky 30 do Soběšíc
#3314, linka 30, Kosmova
Lodná doprava na jazere Como
Nabíjačka pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
Nabíjačky pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
#3045, GD 958HT, linka 81, Piazza Duca d'Aosta
Do polovice roku 2024 bolo do Milána dodaných až 216 elektrobusov Solaris Urbino 12 electric
#3042, GE 425AL, linka 60, Piazza Duca d'Aosta, Stazione Centrale
Prestupný uzol pred železničnou stanicou Genova Piazza Principe
Prestupný uzol pred železničnou stanicou Genova Piazza Principe
V Janove platí usmernený nástup a výstup cestujúcich - nástup len prednými a zadnými dverami, výstup ostatnými
Janov má s trolejbusmi veľké plány, na začiatku roka 2024 objednal 112 vozidiel Trollino 18 s batériami a priebežným dobíjaním
#7035, FF 850FX, linka 36, Via Venti Settembre
Trolejbusy to v Janove nemali ľahké
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie