imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Miesto pre cestujúcich na vozíkoch je vybavené dvoma tlačidlami a dvoma kontrolkami
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Zastávka električiek pred železničnou stanicou
Električková trať v Sassari je jednokoľajná s výhybňami napriek tomu, že bola otvorená v roku 2006
Električka na konečnej v centre mesta, ktorá bola otvorená ako prvá časť električkovej siete v roku 2006
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Stretnutie vlaku a električky na železničnej trati
Dvere v električke Sirio otvárajúce sa dovnútra
Električka prichádza po jedinej železničnej koľaji určenej aj pre električky
Tram-train na sardínsky spôsob: električková trať otvorená v roku 2006 bola postavená s rozchodom 950 mm, aby mohla od roku 2009 využiť úsek vedúci po existujúcej úzkorozchodnej železničnej trati
Električky CAF Urbos 3 v Cagliari majú dĺžku 32,9 metra
Jedna z električiek Škoda 06T sa skúšala aj v Bratislave na o 50 mm širšom rozchode, nešlo však o konkrétne vozidlo na fotografii
Cagliari má k dispozícii 9 električiek Škoda 06T
Škoda 06T sa počas búrky presúva na nástupište linky 1 po koľaji, ktorá by mala slúžiť pre linku 2, ktorá však v čase fotografovania nepremávala
Jediným novým úsekom električkovej siete, teda takým, ktorý nebol konvertovaný zo železnice, je 2 km dlhý úsek od terminálu San Gottardo k poliklinike (stav v roku 2024)
Prestupný uzol medzi električkami a vlakmi sa nachádza za Cagliari, v mestečku Monserrato
Víkendová výprava predstavuje tri električky, ktoré striedavo jazdia na dvoch linkách v polhodinovom intervale
Trať na Kreuzberg už bez trolejového vedenia a čiastočne aj koľajníc
Trať na Kreuzberg už bez trolejového vedenia a čiastočne aj koľajníc
Chýbajúce časti bývalej električkovej trate na Kreuzberg
Odbočka na Kreuzberg prestala byť obsluhovaná v roku 2016 z dôvodu nízkeho počtu cestujúcich
Prechod trate zo stredovej polohy do krajnej
Zavarená koľajová križovatka pri odbočke na Kreuzberg
Odbočka na sídlisko Kreuzberg bola otvorená v roku 1987 a po necelých 20 rokoch prevádzky bola na nej zastavená doprava v roku 2016
Podobne ako inde, aj v Dessau sa v 1950. rokoch plánovalo nahradenie električiek trolejbusmi a neskôr autobusmi
Historická električková hala
Na konečnej linky 1 sa nachádza koľajový triangel, kde je možné otáčať jednosmerné vozidlá
Mestská koľajová doprava začala v Halberstadte s konkou v roku 1887, sieť bola elektrifikovaná v roku 1903
Obe križovania električky so železnicou sú jednokoľajné
Nízkopodlažné električky Leoliner z roku 2006 zachránili električkovú dopravu v Halberstadte pred zrušením
Obratisko Kannenstieg a k nemu vedúca trať boli vybudované v rokoch 2018 - 2021
Hranica električkovej trate v rámci priecestia je zvýraznená nízkymi prahmi s reflexnými prvkami
Jednokoľajná prevádzka počas rekonštrukcie trate
Provizórny zastávkový označník na dočasnej zastávke
V súvislosti s výstavbou nového depa bol preložený aj vjazd doň a napojenie na električkovú sieť
Nové električkové depo Nord bude postavené neďaleko starého, ktoré bolo otvorené v roku 1974
#1331 na začiatku jednokoľajného úseku
Aj počas rekonštrukcie trate a jednokoľajnej prevádzky funguje signalizácia, a to v dočasnej podobe
Koľaj preložená do novej polohy, druhá na preloženie ešte čaká
Rekonštrukcia električkovej trate na August-Bebel-Damm so zachovaním jednokoľajnej prevádzky
Rekonštrukcia električkovej trate na August-Bebel-Damm so zachovaním jednokoľajnej prevádzky
#1305, linka 10, Breiter Weg
Vjazdu áut na stavenisko bránia závory, ktoré sa otvárajú až v tesnej blízkosti električky
Rekonštrukcia koľajovej križovatky Hasselbachplatz
Rekonštrukcia koľajovej križovatky Hasselbachplatz
Depo električiek Westerhüsen
Automat vedľa reklamy na odhalenie novej električky Flexity Classic NGT 10D
Obratisko električiek Reform, ktoré bolo otvorené v roku 2012
Signalizácia na strednom priechode cez električkovú trať svieti iba v prípade prítomnosti električky
Električka prechádza pri rampe do cestného tunela
Rozšírenie električkovej siete o prepojovaciu trať pri hlavnej stanici bolo dokončené v roku 2020
Električky v revitalizovanom priestore, ktorý patrí mestskej doprave, chodcom a cyklistom
Zastávka električiek v revitalizovanom priestore pri hlavnej železničnej stanici
Mestská koľajová doprava v Magdeburgu mala vo svojich začiatkoch rôzne podoby - konku (1877), parnú tramvaj (1887) a električku (1899)
#101, linka 1, Plauer Straße
Trať do neznáma
Trasa bývalej linky 2, ktorú zastavilo uzatvorenie mosta v roku 2019
6-koľajné obratisko Hohenstücken Nord, ktoré počítalo s ďalším rozvojom električkovej dopravy a bolo tiež prispôsobené pre linky systému odvšadiaľ-všade
Stav prístrešku na nástupnej zastávke Hohenstücken Nord
Ulica s mostom v centre mesta vyhradená pre MHD
Električka na miestnej obchodnej ulici
Brandenburg už očakáva nové električky Škoda 48T, v roku 2024 ešte jazdili staré vozidlá od ČKD-Tatra
Sieť brandenburských električiek kedysi pokračovala s regionálnym charakterom až do štvrte Kirchmöser
Predchodcom električiek v Brandenburgu boli konské tramvaje, ktoré tu začali jazdiť v roku 1897
Vozidlové informačné displeje sa dajú použiť aj na propagáciu voľných miest pre vodičov
#12226, SK63 AVE, linka 143, Charles Street
#15382, YT09 ZCA, linka 1, Piccadilly
#11864, SK24 CLV, London Road
#19474, MX58 UTN, Barton Dock Road
Wright Eclipse Gemini 2 pod hradom Rushen, ktorého výstavba prebiehala v 10. - 16. storočí
#175, LMN-175-K, linka 6, Douglas, Peel Road
Motorový vozeň #29 z roku 1904 čaká na dokončenie rekonštrukcie
Jeden z otvorených motorových vozňov
Citaro prechádza popri pozostatkoch neslávne známeho zábavného parku Summerland
Trať je dlhá 0,9 km a má rozchod 610 mm
Pohľad z otvoreného vlečného vozňa
#9 + 40 na východiskovej zastávke Derby Castle na okraji Douglasu
Prestup medzi konskou železnicou a elektrickou železnicou
Na električke #2 je vidno 131 rokov prevádzky
Bar v bare v prestupnej stanici Laxey má vzdialenú podobu električky
Prístrešok s motívom vlečného vozňa
Pri rekonštrukcii trate v rokoch 2016 - 2021 bola snaha presunúť koľaje konky zo stredu cesty bližšie k moru, čo sa však nestretlo s pochopením obyvateľov a tak aj po rekonštrukcii koľaje zostali na pôvodnom mieste
Jedným z lákadiel Ostrova Man je úzkorozchodná parná železnica
Železnica prechádza cez pasienky
9 km dlhá železnica má len jednu medziľahlú stanicu, nazvanú Bungalow
#7 z roku 1894 s pôvodnou farebnou schémou v súprave s vlečným vozňom #40
#2 + 41 na súbežnom úseku so železnicou na horu Snaefell
Krátko počas výstavby a po nej mala železnica na horu Snaefell duálny rozchod 914 a 1067 mm umožňujúci jazdu vozidiel z ostatných železníc na Ostrove Man
27 km dlhá elektrická železnica bola vybudovaná v rokoch 1893 - 1899
Konka v Douglase jazdí s prestávkami od roku 1876
Regionálna električka mimoriadne počas výluky končí na bývalej konečnej linky D Quartier Belvedere
Nové električky na Wiener Lokalbahn jazdia v pravidelnej premávke s cestujúcimi od začiatku roka 2023
Výstavba stanice predĺženej linky metra U2, kde bude možné prestúpiť na linku U4
Vlaky linky U4 nad budúcou traťou linky U2
Výstavba stanice predĺženej linky metra U2, kde bude možné prestúpiť na linku U4
Tlmiace profily na bokoch koľajníc
Jednoduchá betónová viacvrstvová konštrukcia železničného zvršku bez antivibračnej rohože
Koľajnice pripravené na podbetónovanie
Príprava na podbetónovanie koľají
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie