Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #5474:
Podľa mňa pekné a ako názov videa napovedá, asi toto bude budúcnosť cestovania po trati.
Funkčná maketa ideovej regionálnej jednotky pre DB:
https://youtu.be/jm-M7Qi-dxA

Čo si o tom myslíte?
Reakcia na: TeBeCe #5472:
Odpovedal si si.
https://web.vucke.sk/sk/novinky/rastislav-trnka-termin-ucinnosti-novych-zmluv-dopravcami-nie-je-ohrozeny-kriza-ako-bratislavskom-kraji-nenastane.html

Este nevyhodnotili a uz vedia, ze vitaz ma dost vodicov? Ak to vyhra niekto novy, to za dva mesiace zozenie vozovy park a vodicov? Neviem v com sa to odlisuje od bratislavskeho scenara...
Alebo to bola sutaz len akoze a dopredu bolo jasne, ze sucasni dopravcovia maju zmluvy iste?
Reakcia na: zakaznik #5470:
Mám silné podozrenie, že ten predaj bol len "naoko".
Reakcia na: Viko #5468:
Ex OD Ružinov je už predaný iným.
Odtiaľ možno pochádzajú aj zdroje na tento železničný biznis. 😏
Reakcia na: Viko #5468:
Nie, jedno i druhé sú stále firmy Ivana Líšku a tak to aj dopadne.
Reakcia na: zakaznik #5467:
Tá firma sa už zbavila vplyvu ľudí, ktorí ju prepájali s Yosaria Plazou? Aby to nedpadlo podobne ako smelé plány s OD Ružinov...
Stadler prelomil rekord v najväčšom dojazde s baterkovým Flirt Akku - 224 km:

Spuhler jetzt im Guinness-Buch: Stadler Rail bricht mit Batterie-Zug alle Rekorde
"Der Ostschweizer Zugbauer Stadler Rail schafft einen neuen Weltrekord. Ein rein batteriebetriebener Zug legt in Berlin eine Strecke von 224 Kilometer zurück. Der Stromspeicher blieb auch bei eisigen Temperaturen standhaft. So sollen Diesel-Loks ersetzt werden."
https://www.blick.ch/wirtschaft/spuhler-jetzt-im-guinness-buch-stadler-rail-bricht-mit-batterie-zug-alle-rekorde-id17090103.html
Reakcia na: Viko #5463:
Tam je celkom otázka, čo je normálny rozsah, keďže v princípe väčšinu mesta ti obslúžia regionálne linky.

P. S. Debatu z #5462+#5463 by bolo podľa mňa lepšie viesť tu:
https://imhd.sk/transport/doc/sk/12420/Vranov-nad-Toplou
Reakcia na: 3pa3ck3 #5462:
keby tie peniaze radšej investovali do normálneho rozsahu premávky...
Reakcia na: Dispecer #5459:
Okej, tak sme sa každý preklikali niekam úplne inam 😃 (včera mi nefungoval ten link, čo si postol, tak som sa brouzdal webom len tak naverímboha a našiel len 10T).

Neviem, v akom období sa presne rozkmotrili Škodovka a Inekon, ale práve Ekova Inekonu s tými americkými dodávkami pomáhala. Takže áno, keď Škodovka kúpila Ekovu, kruh sa zábavným spôsobom uzavrel 😃
Reakcia na: Viko #5458:
Netuším, kde ty tam vidíš 10T... 🙃

Ja vidím hore Inekon T8M-700IT a minimálne 2 Inekony Trio (u toho stredného v procese výroby je to ťažšie určiť, či ide o 03T/10T alebo o Trio, ale povedal by som, že ide o Trio pre Portland s #010).
Reakcia na: Dispecer #5457:
Teraz neviem, či ťa sledujú a rýchlo to stiahli, alebo ti len splynuli Triá a 10T v konkurenčnom boji.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.