Rozhodne som ich nechcel porovnávať, ale zo všetkých českých webov s touto tématikou, čo poznám, sú k imhd.sk oni asi najbližšie - i keď stále veľmi ďaleko.
Treba však poznamenať, že aj keď by sa nejaké paralely medzi týmito webmi našli, ich doterajšia cesta i smerovanie sú veľmi odlišné - a tak to je asi aj dobre.
Po včerajšom pive s ľuďmi bezprostredne spätými s bmhd.cz sme sa jednoznačne zhodli, že tá stránka s imhd.sk nedokáže konkurovať jednak obsahom a predovšetkým tak ich (štandardnými) prispievateľmi, kedy niektorí z nich si svoje ultrasoviny identifikujú ako svoju sexuálnu orientáciu (viď odpor ku budúcej zastávke pred Moravsko-zemskou knihovnou).
Kombinácia šoto a nešoto zamerania je určite zaujímavá z hľadiska potenciálu vyrábať nových fanúšikov dopravy. Ale ako unikát vnímam skôr to, že permanentne prináša nové impulzy zo zahraničia, a to v prístupnej forme i v odbornejšej úrovni.
Na sezname, na rozdiel od systematického prístupu imhd a i evidencie, bohužiaľ badám nutkanie rozbiť národné zameranie zapisovaním každej somariny, čo kto videl na dovolenke v Grécku Aj keď stále to je lepšia platforma, než tri samostatné weby pre každé mesto, ako tomu u susedov bolo pred rozbehom seznamu.
Niečo podobné však robia v Brne - bmhd.cz, pričom autori tejto stránky dokázali spojiť ďalších dopravákov z iných krajov pre projekt seznam-autobusu.cz a jej mladšiu slovenskú sestru evidencia-dopravcov.eu
Realita v prímestskej doprave ďalej od hlavného mesta je ešte horšia. Rúška nasadené nesprávne má aj polovica cestujúcich, a takmer v každom autobuse s vyššími sedadlami sa nájde vzadu nejaký človek, ktorý si ho dá dole hneď ako sa usadí.
Žiaľ často k tomuto dochádza preto, lebo v horúčavách je v polovici klimatizovaných autobusov na Slovensku zle, lebo klíma nejde, lebo nemá údržbu, Pišta šetrí naftu a pod.
Avšak v susednej Budapešti aj napriek tomu, že je to veľké mesto sa vo väčšine deje dej podobný naším prímestským busom. Paradoxom je, že aj napriek nie príliš veľkej disciplinovanosti maďarského národa, majú dnes počty nakazených v pomere na milión obyvateľov nižšie ako my.
Nočná mora pre všetkých cestujúcich v mestskej doprave: zastavenie prevádzky. Ak metro nemôže pokračovať v jazde, je potrebná rýchla a spoľahlivá pomoc. Amsterdamský dopravca GVB sa pri odťahovaní spolieha na Unimog. A nový prírastok do flotily zaujme špeciálnou schopnosťou: môže byť spojený s ostatnými vozidlami Unimog. Týmto spôsobom je možné posun vlaku s hmotnosťou do 2 000 t. https://youtu.be/sp5-2zohftQ
V podstate si odcitoval môj názor na ten nápad. Dizajn zaujímavý a s historickým odkazom, ale adaptácia vozidiel MHD na social distancing mi príde ako absurdný nápad.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko
Na sezname, na rozdiel od systematického prístupu imhd a i evidencie, bohužiaľ badám nutkanie rozbiť národné zameranie zapisovaním každej somariny, čo kto videl na dovolenke v Grécku