Reakcia na: zakaznik #3161:
Problém je v tom že on to myslí vážne už dobrých päť rokov a skutek utek... nedávno prehlásil aj niečo v tom zmysle, že ak česká vláda nezmení legislatívu nastavenú v prospech ČD, presunie svoj projekt vláčikov na Slovensko. Takže kým neuvidím reálny výsledok, beriem to s rezervou...
zakaznik
http://www.etrend.sk/ekonomika/slovensko/rok-pravnych-zverstiev/152466.html
...hovorí sa tam o rôznych oblastiach, pre nás je dôležitá táto pasáž, o ujovi, čo momentálne prehadzuje výhybky na peňažovodoch v Zločineckej Spoločnosti ? :
"Predbehli tender
Roky sa čaká na záver ďalšieho zvláštneho sporu. Kanadská spoločnosť Noram Corporation Slovakia žiada od Železníc SR (ŽSR) takmer 20 miliónov eur.
Firme podpísal zákazku v júni 1996 Milan Chúpek, ktorý v súčasnosti šéfuje štátnej Železničnej spoločnosti. Jeho podpis na zmluve o vybudovanie optickej siete na trase Košice – Žilina figuroval o tri dni skôr, ako sa súťaž vyhlásila a zverejnila.
Nástupcovia M. Chúpeka sa po skončení mečiarizmu projektu zľakli. Noram by sa na roky zabetónoval na železniciach a nemohla by ho obísť žiadna firma, ktorá by chcela na železniciach čokoľvek v informatike podnikať.
Železničiarski bosovia zmluvy rozšafne podpísali bez toho, aby mali predstavu, ako sa budú vo svete vyvíjať infokomunikačné technológie. Čarovná zmluva mala síce presne stanovené ceny, no nebol jasne špecifikovaný predmet dodávky.
Firma stále bojuje o odškodnenie za to, že sa k zákazke napokon nedostala. Ako TRENDU povedal vysoký predstaviteľ ŽSR, ktorý si neželá byť menovaný, o peniaze prišli za firmu bojovať ľudia spájaní s minulosťou SIS, neštandardným podnikateľským prostredím či s politikmi. „V tomto smere bol najväčším tlakom vystavený nebohý riaditeľ železníc Andrej Egyed,“ hovorí."
A samozrejme, čím väčší zlodeji, tým väčšie mexické vlny im treba robiť, vážení spoluobčania. ? ? ?