Prosim Vas, ako je mozne dostat sa z Budapesti-Keleti na Budapest-Nugati.. uz mi z tej stranky budapestianskeho DP ci co to tam maju hrabe a stranka letiska sa tiez zmienuje pomerne komplikovane
Vysoke Tatry jsou de iure mestem (obce jako Horny Smokovec nebo Tatranska Lomnica jsou pouze mestskymi castmi), tudiz je TEZ+OZ systemem MHD.
TREZ je lokalkou. Krome toho, IMHD stoji a pada na dobrovolnicich, a zadne mesto nezacne mit svoji vlastni sekci, dokud se nenajde nekdo, kdo tu sekci bude spravovat. Nemluve uz o tom, ze se musi najit i nekdo, kdo tu sekci bude CIST!!! Pochybuju, ze by v TrTe+TrTp bylo tolik sotousu, aby potrebovali samostatnou sekci, nota bene, kdyz existuje sekce Trencina.
Ze stejného důvodu jako je tam doprava ve Vysokých Tatrách. Jedná se tu o tramvaje jako ve Vysokých Tatrách. Pokud by tu TT- TP neměla být, pak bych odebral i Vysoké Tatry.
Na Chalupoidu nadavaju vsetci, ktori si vedia spocitat dva a dva. Len papalasi mestskej casti Praha 6 (na cele so starostom Tomasom Chalupom - vid hesla "Chalupoida" a "metro do kazde chalupy") a niektori prazski sotousi sa rozplyvaju nad vraj hyper-potrebnym usekom linky A Dejvicka-Nemocnice Motol-Letiste Ruzyne. Nad tymto projektom som znechuteny uz aspon osem rokov. Podotykam, ze v rokoch 1998-2007 som bol obyvatelom Prahy 6 a k nemocnici Motol mam velmi osobne vazby.
Modernizacia a zdvojkolajnenie existujucej zeleznicnej trate c. 120 Praha-Kladno (-Chomutov) v useku Praha-Hostivice, s odbockou na letisko, by stala zhruba 1/5 nakladov na Chalupoidu, bola by dokoncena asi 10x rychlejsie a hodinovu kapacitu cestujucich by mala rovnaku.
Navyse, Chalupoida v sucasne planovanej trase by mala cestovnu dobu Dejvicka-Letiste Ruzyne 24 minut, pricom sucasna autobusova linka 119 v rovnakej trase to podla CP zvlada za 23 minut!!! Vlakova rychlodraha by to zvladala za cca 15 minut, pricom by mala 15 minut interval.
v tom článku sa museli asi pomýliť. Inak, je to riadne drahá pôžička, keď náklady 47 miliárd CZK po rozložení na 40 rokov predstavujú splátku 12 miliárd ročne. ?
Nech si mysli co chce, mne to nevadi So SA mam len pozitivne skusenosti a nimi navrhovany model vlakovej dopravy je super. Otazne je ci sa ho podari premietnut do reality.
Zaujimalo by ma, ci si o to moze zaziadat aj firma sidliaca v zahranici. Denne totiz z juzneho Slovenska cez mosty v Komarne a Medvedove prechadzaju desiatky Karos, ktore vozia ludi do prace v priemyselnom parku v Gyori
tvojepeniaze.pravda.sk :: Firmy majú riešiť cestovanie do práce http://tvojepeniaze.pravda.sk/firmy-maju-riesit-cestovanie-do-prace-d81-/sk_pludia.asp?c=A080510_113758_sk_pludia_p01
"Firmy totiž môžu od mája požiadať štát o príspevok na dopravu pre zamestnancov, ak im vypravia autobus každý deň."
Môj komentár: Býkovina. Doprava zamestnancov by sa mala riešiť bežnou hromadnou dopravou, aby ju mohli použiť aj iní ľudia. Štát sa zbytočne montuje do toho, čo je povinnosťou krajov a obcí. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
honzikpraha