V električke v Trenčianskych Tepliciach vypukol požiar, nikto nebol zranený
Trenčianske Teplice 24. decembra (TASR) - V električke, ktorá premáva medzi Trenčianskou Teplou a Trenčianskymi Teplicami, vypukol dnes popoludní požiar. Električka začala horieť krátko po odstavení na železničnej stanici v Trenčianskych Tepliciach. Pri požiari nikto nebol zranený. Škodu odhadujú na 300 tisíc korún.
Oheň sa rozhorel v kabíne strojvodcu, ktorý sa ho pokúsil zahasiť. K požiaru museli privolať hasičov z Trenčína, zasahovali aj dobrovoľní hasiči z Trenčianskych Teplíc. Pravdepodobnou príčinou bola porucha elektrickej sústavy.
Na trati Trenčianska Teplá - Trenčianske Teplice premáva električka od roku 1909.
keď si si kúpil spiatočný do Viedne, tak to bolo za tých 320 Sk a bolo jedno či ideš cez Kittsee al. Marchegg, z hlavnej, z DNV, al. z Petržky a aj či ideš IC alebo hocičím iným...
heh, vyzera to tak, ze z BA do Viedne vlakom IC bude od noveho roku stacit iba listok na osobak, kedze IC je povinne miestenkovy len v useku BA HLST - KE
"Cestujúci s medzinárodným cestovným lístkom, Rail Plus, City Star, dieťa do 6 rokov, ak sa pre neho požaduje miesto na sedenie, sprievodca ŤZP-S si nemusia zakúpiť príplatok na R, IC alebo EC vlak. Pri použití povinne miestenkového IC vlaku je povinný zakúpiť miestenku podľa kalendára silných alebo slabých dní."
Veľmi zaujímavá stránka: http://www.pyongyang-metro.com/
Inak v Severnej Kórei má trolejbusovú dopravu zavedených 21 miest (čo je pri 22 mil. obyvateľov podobný pomer ako u nás). Proti USA sme pokrokové krajiny
Britský úrad pre bezpečnosť prevádzky na železniciach oznámil, že začne skúšať bezpečnostné pásy pre cestujúcich vo vlakoch. Železnice sa až doteraz bránili zavádzaniu pásov, pretože by im z toho vyplynula povinnosť mať pre každého cestujúceho sedadlo. Po sérii vlakových nešťastí sa však zvyšuje tlak na dodatočné bezpečnostné opatrenia.
Doteraz Briti analyzovali používanie pásov na počítačových modeloch. Na budúci rok však začnú skúšky v skutočných vagónoch s figurínami. Podľa prvých odborných komentárov sa však súčasné vagóny ani sedadlá pre pásy nehodia.
Testy majú overiť niekoľko nových bezpečnostných prvkov. Majú to byť napríklad bezpečnostné pásy, uchytené v dvoch bodoch, ktoré sa podobajú pásom v lietadlách. Vyskúšajú aj pásy trojbodové, aké sú v automobiloch. Pre rušňovodičov budú skúšať airbagy. Bezpečnostné pásy vo vlakoch skúšalo už v roku 1999 Fínsko. Vtedy sa však pripútavalo len minimum cestujúcich.
pi, ČTK
Encontre esta pagina como asi tambien encontre otras paginas, en todas estoy dejando el mismo mensaje solicitando alguna persona que hable español y pueda y quiesiera conectarse conmigo.
pvagner@kingshotel.com.ar
Agradecere respuestas a la direccion pvagner@kingshotel.com.ar
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR
Trenčianske Teplice 24. decembra (TASR) - V električke, ktorá premáva medzi Trenčianskou Teplou a Trenčianskymi Teplicami, vypukol dnes popoludní požiar. Električka začala horieť krátko po odstavení na železničnej stanici v Trenčianskych Tepliciach. Pri požiari nikto nebol zranený. Škodu odhadujú na 300 tisíc korún.
Oheň sa rozhorel v kabíne strojvodcu, ktorý sa ho pokúsil zahasiť. K požiaru museli privolať hasičov z Trenčína, zasahovali aj dobrovoľní hasiči z Trenčianskych Teplíc. Pravdepodobnou príčinou bola porucha elektrickej sústavy.
Na trati Trenčianska Teplá - Trenčianske Teplice premáva električka od roku 1909.
Copyright © TASR 2004