A propos, cesty do Madarska... Vsimli ste si, ze mame zrusenu dalsiu trat s osobnou dopravou? Konkretne na trati 135 v useku Komarno - Komarom MAV uz podla noveho CP nic nejazdi...
Yo vivo en Argentina y voy a viajar a Eslovakia en Abril 2005, Recorriendo paginas de eslovakia encontre esta y deje mi mensaje.
Estoy buscando alguien que hable español , yo no hablo eslovako.
www.zsr.sk ? ?
Za povsimnutie stoji anketa, ktora je vysledkami samostatne delena na Nemecku a Anglicku a na Slovensku, pricom DE a EN verzia tam ma "It's terrible" a SK verzia "Nic moc" ?
Inak s Operou si ten web moc nerozumie.. ?
no, bohužiaľ, už je neskoro. Síce túto diskusiu nečítam, no aj keby som čítal, do Miskolca by asi som nešiel. To by som musel mať režíjnu p., alebo FIP na maďare. ?
Snáď by som k tomu dodal len toľko, že z pohľadu normálnych vlčákov bol už najvyšší čas, aby FVV-čky odišli do múzea. Od žel. stanice premávali po jednej trati v relatívne hustých intervaloch linky 1 a 2 (1-KT8, 2-FVV). Kátéčko dobehlo pred ním idúcu FVV-čku asi po piatich zastávkach a celý zvyšok spoločnej trasy sa vlieklo za ním... (rozumej asi rýchlosťou 25 km/h). Z hľadiska pohodlia, rýchlosti a plynulosti dopravy sú viedenské E1 veľkým prínosom.
Dôvod je jednoduchý, ale aj mne trvalo kým som ho vypátral... vedenie v súcasnosti nie je potrebné, nakolko vozen má vlastné batérie, ktoré sa dobíjajú pocas pobytu v staniciach /tam zostalo aj nadalej http://www.lanovky.sk/fotky/smokovec/smokovec07.jpg / a vedenie spôsobovalo v zimnom pocasí pri námraze (v Tatrách dost casto) problémiky pri prevádzke, tak sa to odstránilo. Co je aj dobre, pretoze po tejto víchrici netreba aspon obnovovat vedenia. Inak tie vedenia mali z dôvodu dost blíkeho polozenia vodicov aj velmi vela stoziarov a bolo to naozaj nepraktické.
Mam knizku kde je fotka pozemnej lanovky z roku 1984, je tam vrchne vedenie, pricom kazdy vozen ma 2 draty (cize dokopy styri), potom mam dalsiu knizku z 1987 kde je pozemna lanovka, a uz ma kazda len jeden drat (pricom na stlpoch vidno pozostatky svoriek), a potom z 1994, kde uz neni po vedeny ani stopy...
COLOR, tramp: ja z vas nemozem... ale translator je dobra vec... hlavne ked prelozite zo SJ do AJ a potom spat, vznikne nieco taketo:
Tento diskusný súd je rozpočet na diskusiu o mestskom kolektíve dopravuje v rôznych mestách mimo tých, formulácia pre pozitívne tvrdenie - "pre toto " už sú vytvorené ďalšie sekcie iMHD (Bratislava, Kosice, Presov, Moja Bystrica). Sčítanie bude každý príspevok, že má vyplnenie ale meno a text príspevky. Váš príspevok nesmie porušovať žiadne právo slovenská republika a mal by byť v medziach dobré mravy.
Yo también puedo ofrecer a tu mi ayuda, si quieres.
Por qué vas a llegar a Eslovakia? Estás interesando en el transporte público? (Esta página es sobre TP en Eslovakia.) O tu sólo hallaste, que este sitio es sobre Eslovakia y buscas contactos?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR